مهاجم روسونری به دلیل مصدومیت به بازی فردا شب تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

  •  
  •  
  •  

به گفته منابع آگاه در باشگاه میلان، استفان الشراوی احتمالا بازی فردا شب تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. بازیکن جوان ایتالیایی با تورم تاندون‌های زانویش دست و پنجه نرم می‌کند و پیروزی 2 بر یک جمعه شب تیمش در سن‌سیرو مقابل پارما را نیز از دست داد.

این در حالی است که ماریو بالوتلی، خرید جدید میلان ( که 4 گل در 3 حضورش برای این باشگاه به ثمر رسانده) که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای منچسترسیتی به میدان رفت، اجازه حضور در این مسابقات با پیراهن میلان را ندارد و همین مسئله دست ماسیمیلیانو آلگری را در انتخاب بازیکن بسته است.

به نظر می‌رسد جیامپائولو پاتزینی یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای حضور در ترکیب اصلی باشد اما این سوال به قوت خود باقی است که در خط حمله چه کسی به او کمک خواهد کرد.

ام‌بایه نیانگ به دلیل عملکرد خوبش در رقابت‌های سری آ مورد تمجید باشگاه قرار گرفته است اما تجربه‌ای در مسابقات اروپایی ندارد؛ این در حالی است که احتمال حضور بویان کرکیچ به خاطر بازی خوبش در بازی‌های اخیر در ترکیب اصلی تیم وجود دارد.

یکی دیگر از انتخاب‌های آلگری کوین بواتنگ، بازیکن غنایی میلان است؛ بازیکنی که طعم گلزنی مقابل بارسلونا را چشیده است. وی فصل گذشته در سن‌سیرو مقابل این تیم گلزنی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)