یک رسانه سعودی در گزارشی به بازی حساس پرسپولیس با النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

نشریه «الریاضیه» عربستان در گزارشی به بازی حساس پرسپولیس با النصر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و نوشت: پرسپولیس و النصر امروز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار در تاریخشان هستند.

النصر برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ به فینال آسیا رسید ولی از قهرمانی ناکام ماند. پرسپولیس در مقابل در سال ۲۰۱۸ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید ولی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خورد.

هر دو تیم در دیدار امروز به دنبال رسیدن به فینال آسیا برای دومین بار هستند. ستاره پرسپولیس در این بازی عیسی آل کثیر است که در ۴ گل برای تیم ایرانی در این رقابت ها به ثمر رسانده است. در آن طرف عبدالرزاق حمد، ستاره مراکشی النصر بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا است و آماده این رقابت است.

پرسپولیس که در سال ۱۹۶۳ میلادی تأسیس شد پرافتخارترین باشگاه ایرانی است که ۱۳ مقام قهرمانی را در لیگ برتر ایران به دست آورد. این باشگاه که پیش از این پیروزی نام داشت سال ۲۰۱۲ میلادی به درخواست هوادارانش به پرسپولیس تغییر نام داد. پرسپولیس ۲۹ سال پیش یعنی ۱۹۹۱ میلادی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در بازی برابر کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خورد.

این روزنامه ورزشی عربستان سپس به مقایسه قیمت بازیکنان دو تیم النصر ریاض و پرسپولیس تهران پرداخت.

در این بخش آمده است: طبق آمار سایت ترانسفرمارکت ارزش مالی تیم النصر پنج برابر بیشتر از پرسپولیس است. ارزش مالی بازیکنان تیم النصر ۵۴٫۷۳ میلیون دلار معادل هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است. مجموع قیمت بازیکنان پرسپولیس هم ۱۱٫۷ میلیون دلار است.گونزالو مارتینز با قیمت ۱۳٫۲ میلیون دلار گرانقیمت‌ترین بازیکن النصر است.
این دیدار امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)