مرجع خبری پرسپولیس : احتمالا خیلی ها موفق به تماشای مسابقه فینال چهارجانبه امارات نشدند اما این مسابقه آن قدر اتفاقات شگفت انگیز داشت که نگارنده با دهانی باز مانده از تعجب اقدام به نگارش این حاشیه نگاری کند !

اتفاق تاریخی :

در حالی که در 45 دقیقه اول مسابقه از تماشای پیراهن های خوش فرم uhlsport شگفت زده شده بودیم، با آغاز نیمه دوم اتفاق عجیبی افتاد که بی شک در تاریخ مسابقات فوبتال کم سابقه است ! بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با آغاز نیمه دوم مسابقه در کمال تعجب با پیراهن های ” حصاری ” وارد زمین شدند که به هیچ عنوان از نظر طرح و حتی رنگ شباهتی با پیراهن های آل اسپورت نداشت ! احتمالا ناظر مسابقه به جهت دوستانه بودن مسابقات با این روند موافقت کرده اما هرچه به ذهنمان فشار آوردیم یادمان نیامد تیمی با دو تولیدی و دو طرح لباس در یک مسابقه حاضر شده باشد ! جالب تر آنکه علیرضا حقیقی در نیمه دوم هم از لباس های کمپانی آلمانی استفاده کرد و شیث رضایی با پیراهن حصاری و شورت ورزشی آل اسپورت وارد زمین شد که حتی از نظر رنگ شباهت چندانی به یکدیگر نداشتند !

همه تعویض شدند جز علی عسکر :

با آغاز نیمه دوم مسابقه کرانچار ترکیب خط دفاعی را به طور کلی دگرگون کرد و شیث رضایی، نبی الله باقری ها و جلال اکبری جایگزین مجتبی شیری، سپهر حیدری و ابراهیم شکوری شدند اما نکته جالب در این بین این بود که ضعیف ترین بازیکن نیمه اول یعنی حمید علی عسکر که به جرات تمام توپ های دریافتی را تقدیم حریف کرده و با یک حرکت محیرالعقول زمینه ساز گل دوم اماراتی ها شد همچنان تا پایان مسابقه در زمین باقی ماند با این تفاوت که در نیمه اول ابتدا توپ را دریافت می کرد و بعد لو می داد اما در نیمه دوم به طور کلی اسمی از او شنیده نشد !

وسلی بر وزن مسی !

از دیگر اتفاقات جالب این مسابقه بازی موثر وسلی برازیلیا بود که بارها با سرعت و تکنیک خود مدافعان الانصر را مقهور ساخت اما راه به جایی نبرد . محمد پروین و اشپیتیم آرفی نیز شب خوبی را سپری کردند اما میثم بائو به روند نزولی خود ادامه داد.

سرمربی پرسپولیس کدام است ؟

در حین برگزاری مسابقه گزارشگر شبکه تلویزیونی دوبی اسپورت مات و مبهوت مانده بود سرمربی پرسپولیس کدامیک از نفراتی است که کنار خط ایستاده ! احمدرضا عابدزاده ، حسین عبدی و کرانچار هر یک به صورت جداگانه دستورات تاکتیکی خود را به بازیکنان پرسپولیس منتقل می کردند .

انتهای گزارش اختصاصی // پویا نوایی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)