سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: پرسپولیس بسیار مدرن و زیبا بازی می‌کند و ثابت کرد که با شایستگی قهرمان لیگ برتر شده است.

ساکت الهامی بعد از شکست 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: به اهالی رسانه خسته نباشید می گویم از همه رسانه ها معذرت می خواهم اگر بدی و خوبی دیدید حلالمان کنید بدون شما فوتبال معنی ندارد. به تیم پرسپولیس و مجموعه خوب این تیم تبریک می گویم و سزاوارانه ما را بردند و به فینال رفتند. پرسپولیس برد خوبی به دست آورد آقا یحیی و کل تیمش. به نظرم فوتبال خوبی بود یکی از بهترین بازی های این فصل بود. 20 دقیقه اول کاملا بازی در اختیار پرسپولیس بود. بعد از آن بازیکنان ما از خواب بیدار شدند و بعد از آن ما موقعیت های خوبی داشتیم بازی پایاپایی از جانب هر دو تیم دیدیم.

وی افزود: نیمه دوم ما برتر از پرسپولیس بودیم. پرسپولیس از تجربه اش به خوبی استفاده کرد و اگر موقعیت هایی که دست ما آمد نصیب پرسپولیس می شد گل های بیشتری می زد. این چیزی از ارزش های خوب پرسپولیس کم نمی کند و ثابت کرد با شایستگی قهرمان لیگ شده و بسیار مدرن فوتبال بازی می کند و امیدوارم شاهد یک فینال خوب باشیم.

سرمربی هوادار در مورد اینکه آیا از هوادار جدا می‌شوید و می‌خواهید به تیم دیگری بروید گفت: بازی آخر بود و چنین چیزی نیست. نه پیشنهادی از تیم هوادار دارم نه جایی دیگر سرنخواستنم دعواست. از آقایان میری، رحیمی ، اسماعیلی و طهماسبی و میلاد عزیز تشکر می‌کنم که سال خوب فوتبالی داشتیم. خیلی ها در روز اول در ورزشگاه گفتم که فصل خوبی از نظر کیفیت فوتبالی داشتیم. دنبال این بودیم که فوتبال قابل احترامی بازی کنیم امروز هم تیم خوب قابل احترامی بودیم.

وی افزود: چالش سختی در این فصل داشتیم دو تیم امشب هم فوتبال مدرن و خوب بازی کردند که حاصلش برد پرسپولیس بود. به تیم داوری و صفایی خسته نباشید می گویم وفوق العاده قضاوت کردند.

الهامی در مورد اینکه خیلی از مربیان نسبت به قهرمانی پرسپولیس موضع گرفتند اما هوادار برای این تیم تونل قهرمانی زد گفت: استقلال یا سپاهان هم قهرمان می شد این کار را می کردیم آن قدرها باهم بد نیستیم. خوشحالم که یحیی به عنوان مربی ایرانی قهرمان شده. حقش بوده و درست است. سپاهان شایسته بود و استقلال تیم فوق العاده ای بود اما از این نظر خوشحالم که یحیی به عنوان مربی ایرانی موفق شد و برای قلعه نویی و رضا عنایتی هم آرزوی موفقیت می کنم. این فرهنگ باید جا بیفتد یحیی حقش بود قهرمان شود حقش بود و خیلی زحمت کشید. او به عنوان مربی ایرانی پرچمدار ما بود. امیدوارم تیم ملی در مقدماتی المپیک و جام ملت های آسیا هم با عنایتی و قلعه نویی موفق باشند.

سرمربی هوادار تهران در مورد برنامه شما برای فصل آینده چیست، گفت: چند روزی باید استراحت کنیم و بعد از آن همه هفکری کنیم. اگر الان چهره ام این طور است به خاطر بازیکنان است که تلاش کردند من مربی بهتری باشم و از نظر خیلی چیزها نسبت به فصل گذشته پیشرفت کردم و شاید فصل قبل جام گرفتم اما این بازیکنان من راوادار کردند دنبال مطالعه بیشتر بروم. امروز شما بازی را دیدید، هر دو تیم خوب بازی کردند اما ما قابل قیاس با پرسپولیس نیستیم.

وی افزود: از پرسپولیس توقع می رود که همیشه خوب باشد و همه آنها خوب هستند اما شاید از بازیکنان ما انتظار این فوتبال زیبا نمی رفت. این طبیعت فوتبال است همیشه کیفیت بهترین اصل است. گواردیولا چند سال است که در تیم سیتی حضور دارد اما هنوز قهرمانی اروپا را نگرفته و هنوز هم معلوم نیست قهرمان شود اما تیم های بزرگی مثل رئال همیشه انتظار قهرمانی دارند. استقلال، پرسپولیس سپاهان و حتی تراکتور این شخصیت را دارند اما تیم ما به بلوغ رسیده و باید دست تک تک بازیکنان را ببوسم.

سرمربی هوادار در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استقلال 7 گل به تراکتور زد و شما هم 6 گل از استقلال خوردید اما شایعه های بی اساسی علیه شما ساخته شد، گفت: سوال خوبی کردید. آخرین باخت ما به استقلال 6 بر یک در لیگ بود و بعد از آن نباختیم. یکی از هنرهای بازیکنانم این بود که بعد از آن باخت 6 بر یک تیم را جمع کردیم و به گل گهر رسیدیم که الهویی هم مربی جوان دومین هفته ای بود که مسئول فنی و سرمربی تیم شده بود اگر آن ریتم همیشگی را مقابل این تیم نداشتیم به مشکل می خوردیم اما به همه ثابت شد که انگ ها و تهمت ها به بازیکنان اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: دوست دارم این شرایط همیشه باشد و طبیعت فوتبال ما این است و نیمه اول دنبال مدارا با استقلال بودیم. آن بازی من اشتباه کردم و نیمه دوم دنبال برد مقابل استقلال بودیم. آن بازی تجربه ای شد که در 20 دقیقه اول این مسابقه تکرار شد و بعد همان تجربه به کمک مان امروز آمد. قضاوت شما رسانه‌ها عادلانه است خصوصا شما، فکر می‌کنم همه شرایط فوتبالی رقم خورد. هم باخت تراکتور هم باخت ما. سپاهان هم 5 گل زد و پرسپولیس هم 5 گل به گل گهر زد. ما دقیقه یک پنالتی دادیم، یعنی باید بگوییم شرایط طبیعی نیست این حرف های صفحات مجازی است و نباید برد با کیفیت استقلال را زیر سوال ببرید. من بازی این تیم با تراکتور را ندیدم. در دیدار با ما استقلال با کیفیت بازی کرد. مقابل ما ولی سلامت کاری را زیر سوال را نبرید. تفاضل گل هم مهم نبود. این حرف ها در فوتبال جایز نیست. به چهره من می‌خورد که شرایطی پیش بیاید، به قول شما 5 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است.

الهامی افرود: رئال را دیدید 4 گل خورد. بایرن مونیخ یا لیورپول 7 گل به منچستر زدند ولی به تیم ته جدولی باختند. این ها طبعیت و زیبایی های فوتتبال است و اگر همه دست به دست هم بدهیم فوتبالمان رشد می کند. این سوال شما به جا بود اما برخی سوال هایی می پرسند. استعدادها و پتانسیل های خوبی داریم. ژورنالیست های خوبی داریم واقعا جدی می گیرند همه فوتبال را فوق العاده تجزیه و تحلیل می کنیم. باید دست به دست هم بدهیم. روزی گفتم کره را درسئول می بریم همه من را مسخره کردند ولی مطمئن باشید قلعه نویی این اتفاق را رقم می‌زند. تیم ما خیلی استعداد دارد. من توانایی های خودم را نگفتم. استعداد بازیکنان را گفتم کدام کشور طارمی، آزمون، حاج صفی، عزت الهی را دارد، شجاع، علی بیرانوند، ما خیلی استعداد داریم. کدام کشور آسیایی این استعدادها را دارد. اگر گفتم بخاطر این استعدادها بود همه فوق ستاره هستند و آخر فصل فوتبالی است و اگر حرفی زدم و مربی ناراحت شدند از همه آنها عذرخواهی می کنم. بدانند که اشتباهی رخ داده و حب وبغضی نبوده و همه آنها عزیزانم هستند.

وی در مورد اینکه پنالتی را به شجاعی بازهم می دادید گفت: در لیگ نباید ببازیم و در جام حذفی باید ببرید. 10 دقیقه اول شیرازه تیم از هم پاشید. کاری به درست و غلط پنالتی دقایق اول نداریم و تا آمدیم تمرکز کنیم گل دوم را هم خوردیم. یکی دو موقعیت هم نصیب پرسپولیس بعد از گل دوم شد اما وقتی شرایط نرمال شد دیگر موقعیتی به حریف ندادیم. برنامه پنالتی های ما این بود که مسعود پنالتی اول را بزند اگر بازی به پنالتی ها کشیده شود اما اتفاق افتاد و بیرانوند هم پنالتی گیر است اما به نظرم بیرانوند جلو آمده است و خود مسعود تمایل به زدن پنالتی داشت. او پنالتی زن اول ماست و بعد هم عزت، محمد، جواد هم با وجود اینکه کرونا گرفته بود با تمام وجود کار کرد نه فقط او بلکه همه بازیکنان با تمام وجود کار کردند.

سرمربی هوادار در مورد اینکه اگر بخواهید در ابتدای فصل تیم هوادار ببنید بازیکنان جوان بخدمت می گیرید یا بازیکنان با تجربه گفت: هوادار فلسفه اش با پرسپولیس فرق می‌کند. ما 3 بر یک باختیم. کسی به ما کاری ندارد همه می‌گویند چقدر خوب بازی کردید؛ اما پرسپولیس اگر در یک مسابقه بهترین بازی را انجام بدهد ولی بازنده شود ایراد می‌گیرند. اگر در فینال بازنده شود هرچی رشته بوده پنبه می شود. توقع یک باخت هم از این تیم نمی رود اما ما بازیکنان جوان زیادی را به کار گرفتیم. این جوانان آینده فوتبالمان است و سعید سحرخیزان 18 ساله را دیدید فصل آینده به استقلال می‌رود و سه تا به ما می زند.

الهامی در مورد جملاتی که علیه تارتار گفته بود، اظهار داشت: جملاتی که علیه تارتار گفتم بحثم این نبود که بخواهیم او را خراب کنم. من و مهدی از بچگی باهم بزرگ شدیم و در یک خانواده بزرگ شدیم. یا من خانه آنها بودم و یا او در خانه من بود. بیشتر من خانه آنها بودم و دوتایی پیش آقا فیروز بزرگ شدیم. ولی چون گفتند تارتار گفته روانی من آن حرف را زدم و گفتم 2 تومان را بدهد نه او در بحث پولی مشکلی دارد و نه بحثی هست و این پول ها ارزشی هم برای آقا مهدی ندارد. مهدی بچه بسیار خوب و مربی خوبی است قطعا رفیق هستیم اگر شکایت کرده باشد هم دادگاه رای می دهد. ما دو رفیق هستیم سوال خوبی کردید، تارتار بچه سالم و مربی فنی است و از ارزش هایش چیزی کم نمی‌کند. خیلی جاها شاید از تارتار پول دستی گرفتم اگر می‌خواستیم پول بدهیم خیلی از این پول ها را بهم می‌دادیم. من بعد از 20 سال گفتم بخاطر اینکه بحث مطب روانشناسی بود. به طنز این حرف ها را زدم. من قصدم خراب کردن تارتار نبود و نمی خواستم با آبروییش بازی کنم. اگر شکایت کرده تابع قانون هستم و می‌تواند شکایتش را ادامه بدهد. شاید بحث فراموشی باشد من هم باید در دادگاه سند بدهم.

وی در مورد اینکه به قیمت روز طلبتان را حساب می کنید گفت: من اصلا نمی خواهم این پول را!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)