اینتر فینالیست شد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال اینتر ایتالیا با برتری قابل سئونگنام ایلهواچونما کره جنوبی قهرمان باشگاه های آسیا،  به دیدار نهایی هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد.

 

در آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان چهارشنبه شب تیم فوتبال اینتر ، قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه شیخ زاید شهر ابوظبی به مصاف تیم سئونگنام کره جنوبی رفت و در مصاف با قهرمان آسیا برتری 3 برصفر را از آن خود کرد و برای نخستین بار به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان صعود کرد.

برای اینترمیلان در این بازی که در حضور نزدیک به 36 هزار تماشاگر برگزار شد، دژان استانکوویچ (3)، خاویر زانتی (32) و دیه‌گو  آلبرتو میلیتو (73) گلزنی کردند.

 

 

بدین ترتیب روز شنبه هفته پیش رو تیم اینترمیلان ایتالیا در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان به مصاف “مازمبی انگلبرت” کنگو، قهرمان جام باشگاه‌های قاره آفریقا می‌رود.

–  برنامه ادامه دیدارهای مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان به شرح زیر است:
دیدار رده بندی
شنبه – 27/9/89
* اینترناسیونال برزیل – سئونگنام ایلهواچونما کره جنوبی

دیدار فینال
شنبه – 27/9/89
* مازمبی انگلبرت کنگو – اینترمیلان ایتالیا

دیشب در دیدار برای کسب عنوان پنجم مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان تیم‌های “پاچوکا” مکزیک و الوحده امارات مقابل هم صف آ‌رایی کردند که پس از ثبت نتیجه تساوی 2 بر 2 در وقت معمول مسابقه در ضربات پنالتی تیم مکزیکی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به عنوان پنجم این رقابت‌ها دست یافت.

 

برای تیم پاچوکا در این بازی داریو سویتانیچ در دقایق 82 و 89 گلزنی کرد و گل‌های تیم الوحده نیز توسط اسماعیل مطر (44) و محمد خمیس (77) به ثمر رسید. تیم الوحده در حالی مقابل پاچوکا مکزیک تن به شکست داد که از دقیقه 72 به دنبال اخراج حمدان الکمالی 10 نفره به بازی ادامه می داد.

تیم فوتبال الوحده که به عنوان نماینده کشور میزبان در هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کرده بود، در گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های پرسپولیس ایران، الاتحاد عربستان و بنیادکار ازبکستان همگروه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)