تکمیل فاجعه

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با ارائه یک بازی اسفبار آخرین مسابقه خود برابر الوحده امارات را با شکست به پایان رساند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات از ساعت 21 امشب طی یک بازی تشریفاتی از آخرین روز مسابقات گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که میزبان اماراتی موفق شد با دو گل میهمان خود را بدرقه کند.

 

در این بازی که در حضور 250 تماشاگر ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار شد ، سالم صالح و محمد شهی در دقایق 14 و 70 گل های میزبان را به ثمر رساندند.

 

 

این بازی بی نتیجه که تنها برای مشخص شدن جایگاه های سوم و چهارم گروه برگزار شد ، ضعیف ترین مسابقه فصل پرسپولیس بود که طی نود دقیقه سرخپوشان پایتخت تنها در موقعیت هایی انگشت شمار صاحب شانس به ثمر رساندن گل شدند که در یکی از آنها محمد نوری در نیمه اول توپ را به تیر عمودی دروازه الوحده کوبید و موقعیت خاص دیگری برای این تیم شکل نگرفت.

 

قضاوت این مسابقه به عهده عبداله محمد الهلالي از عمان بود که در این بازی به حمید علی عسگری و رحمان احمدی از پرسپولیس و محمد قحطانی و محمود خمیس از الوحده کارت زرد نشان داد.

 

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدي، عليرضا نورمحمدي، سكوبرت، مجتبي شيري، سامان آقازماني، تیاگو فراگو،(مهدی شیری ، 45) ، حسين بادامكي، محمد نوري، هادي نوروزي(امیرحسین فشنگچی ، 68)، اشپيتيم آرفي(وحید هاشمیان ، 77 )، حميد علي عسگر

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب الوحده : موتاز عبداله ، بشیر سعید ، عیسی احمد ، همدان الکمالی ، یعقوب یوسف ، حسن امین ، فهد مسعود ، هنریک هوگو ، محمود خمیس(عبدالرحیم جمعه ، 75) ، سالم صالح(محمد قحطانی ، 71) ، محمد الشهی(حیدر علی ، 75)

سرمربی : ژوزف هیگزبرگر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)