مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن کامرونی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی امروز می‌خواستم تست بدهم تا کادر فنی استقلال وضعیتم را ببیند.

الونگ الونگ که امروز به طور غیرمنتظره در ترکیب استقلال بازی کرد در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای تست دادن در استقلال بازی کردم. مدیر برنامه‌هایم روز گذشته با مسئولان استقلال صحبت کرد و خیلی دوست دارم در این تیم بازی کنم.

فردا با مسئولان استقلال به طور جدی مذاکره می‌کنم.‌ من با مظلومی حرف زدم و او به من گفت اگر مثل قبل باشی تو را می‌خواهم.

وی ادامه داد: اکنون در شرایط صد در صد آماده قرار ندارم ولی می‌توانم خودم را به آمادگی برسانم. با سرپرست استقلال هم حرف زده‌ام. استقلال به دنبال بازیکن خارجی درجه یک بود و امیدوارم با این تیم قرارداد ببندم. من در پرسپولیس هم بازی کردم و تجربه لازم را دارم.

 

مدافع کامرونی که امروز در ترکیب استقلال حضور یافت، گفت: هنوز با استقلال قرارداد نبسته‌ام و حضورم در دربی 72 برای آن بود که آمادگی‌ام را به کادر فنی این تیم نشان دهم. من هنوز با استقلال قراردادی نبسته‌ام اما چون این بازی دوستانه بود به من اجازه حضور در زمین داده شد تا بتوانم توانایی‌هایم را به کادر فنی این تیم نشان دهم.

 

الونگ در پایان گفت: اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و از سوی آقای کاشانی با مدیر برنامه‌های من صحبت شده بود ولی فرصت حضور در این تیم برایم فراهم نشد.

 

این بازیکن سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت ابراز علاقه کرده بود پس از حضور در چند جلسه تمرین این تیم مورد موافقت مسئولان باشگاه قرار نگرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)