مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن کامرونی فصل گذشته پیکان قزوین با ابراز علاقه نسبت به پرسپولیس و هواداران این تیم، گفت: می خواهم با درخشش در پرسپولیس به هدفم که بازی در اروپاست برسم.

 

الونگ الونگ ضمن بیان این مطلب افزود: مذاکراتم با باشگاه پرسپولیس از دو هفته قبل آغاز شد. در نشستی که همراه مدیربرنامه‌هایم با آقای کاشانی داشتم، ایشان عنوان کرد، از آنجائیکه من بازیکن خارجی و سهمیه لیگ برتری به شمار می آیم باید صبر کنم تا تکلیف بازیکنان جدید تیم پرسپولیس مشخص شود.

 

وی در ادامه افزود: آقای کاشانی در نشستی که با من داشت، عنوان کرد که بازی‌های من در تیم پیکان را دیده است و از عملکردم تعریف می کرد که این مسئله برای من خوشحال کننده بود. در آن جلسه مقرر شد تا آقای کاشانی با سرمربی تیم صحبت کند و در صورت اجازه آقای استیلی با تیم تمرین کنم.

 

این بازیکن کامرونی خاطر نشان کرد: با گذشت چند روز از مذاکراتم با مسئولان باشگاه پرسپولیس از من خواستند تا در تمرینات این تیم شرکت کنم تا در صورت تایید شرایطم قرارداد امضا کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم، اینکه پیش از عقد قرارداد با یک تیم تمرین کنم برایم قدری دشوار و سنگین است اما با این حال در تمرین پرسپولیس شرکت کردم، چون به این تیم و هوادارانش علاقه دارم.

 

الونگ با ابراز اطمینان از اینکه می تواند به تیم پرسپولیس کمک کند، افزود: زمانی که بازیکنان تیم پرسپولیس مرا در محل تمرینات تیم دیدند، متعجب شدند از اینکه بدون قرارداد با این تیم تمرین می کنم. من بدون توجه به این مسائل دو جلسه با تیم تمرین کردم و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشتم.

 

وی با ابراز بی اطلاعی از اینکه با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد یا نه، گفت: ظاهرا قرار است کادر فنی تیم پرسپولیس از بین من و یک بازیکن خارجی که در اردوی این تیم در ترکیه حاضر می شود، یکی را انتخاب کند.

 

بازیکن کامرونی فصل گذشته تیم پیکان قزوین در واکنش به شایعه مصدومیتش گفت: آن افرادی که فکر می کنند من مصدوم هستم، فکر احمقانه‌ای دارند! من دوسال و نیم پیش دچار مصدومیت شدم و پس از آن آسیب دیدگی یک نیم فصل در سپاهان بازی کردم و حتی با پرسپولیس تا آستانه عقد قرارداد پیش رفتم که با راهنمایی مدیربرنامه هایم تصمیم گرفتم فوتبالم را در تیم دی استرادای اسلواکی ادامه دهم.

 

الونگ یادآور شد: مدیر برنامه‌هایم به من توصیه کرد اگر می خواهم فوتبالم را در کشورهای مطرح اروپا ادامه دهم بهتر است به لیگ اسلواکی بروم و من هم به توصیه او تیم دی استرادا را انتخاب و یک فصل برای این تیم بازی کردم اما به دلیل آنکه رقم قرارداد تیم دی استرادا کم بود و اینکه مدیربرنامه‌هایم به قول‌هایش عمل نکرد، تصمیم گرفتم به ایران بازگردم.

 

وی افزود: در آن زمان خیلی دوست داشتم دوباره برای پرسپولیس بازی کنم اما به دلیل اینکه در فهرست پرسپولیس جای خالی وجود نداشت از بین راه آهن و پیکان یک گزینه را باید انتخاب می کردم که با توجه شرایط خوب تیم پیکان با این تیم قرارداد امضا کردم. در تیم پیکان 15 بازی به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفتم و تنها دو بازی را به علت محرومیت و یک بازی را به علت مصدومیت از دست دادم.

 

این بازیکن کامرونی در ادامه مدعی شد، به زعم مربیان پیکان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم لیگ گذشته بوده و افزود: من با اینکه در پست دفاع بازی می کردم اما از بهترین‌های تیم پیکان بودم. در بازی رفت مقابل پرسپولیس آنقدر خوب بازی کردم که تماشاگران این تیم مرا تشویق کردند.

 

وی با تاکید دوباره به اینکه به پرسپولیس و هوادارانش علاقه دارد، افزود: زمانی که برای اولین بار به پرسپولیس آمدم 21 سالم بود و در تیم المپیک کامرون بازی می کرد و حتی برای تیم ملی بزرگسالان کشورم نیز بازی کرده بودم. متاسفانه مصدومیتی که با آن مواجه شدم باعث شد از هدفم که رسیدن به فوتبال اروپا بود، بازبمانم.

 

الونگ در خاتمه با تاکید براینکه در حال حاضر آمادگی‌اش بیشتر از زمانی است که برای اولین بار به پرسپولیس آمده بود، خاطر نشان کرد: الان که 25 سال دارم، این توان را در خود می بینم که در فوتبال اروپا بازی کنم. به عقیده من بازی در تیم پرسپولیس به دلیل توجهی که نسبت به بازی‌های این تیم وجود دارد و نیز حضور پرسپولیس در آسیا می تواند مرا به هدفم نزدیک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)