مرجع خبری پرسپولیس : یکی از دغدغه های کادرفنی پرسپولیس نداشتن یک هافبک دفاعی ایده آل در کنار مازیار زارع است به همین دلیلی پرسپولیسی ها سخت به دنبال یافتن بازیکن دلخواهشان در این پست هستند.

 

البته حمید استیلی تمایل زیادی داشت تا مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی را به پرسپولیس بیاورد اما این بازیکن در تبریز ماندگار شد. گزینه دوم پرسپولیسی ها آندرانیک تیموریان بود که او هم راهی تیم رقیب شد.

 

تردید حمید استیلی برای جذب حسین کاظمی باعث شد هافبک فصل گذشته استیل آذین هم با راه آهن به توافق برسد تا پرونده جذب یک هافبک دفاعی برای پرسپولیس پیچیده شود.

 

 

حالا حمید استیلی قصد دارد با جذب یک هافبک دفاعی خارجی در کنار مازیار زارع خیال خود را از این پست آسوده کند. یکی از این گزینه ها الونگ است که در تمرین روز شنبه پرسپولیس حضور فعالی داشت و باانگیزه ظاهر شد.

 

البته هنوز معلوم نیست که الونگ فصل آینده پرسپولیس را همراهی کند به این دلیل که قرار است یک هافبک دفاعی ملی پوش آفریقایی در اردوی ترکیه به تمرینات پرسپولیس اضافه شود و استیلی در نهایت از بین الونگ و این بازیکن یکی را برای پست هافبک دفاعی به باشگاه معرفی کند.

 

البته حمید استیلی از الونگ خواسته بود در اردوی ترکیه پرسپولیس را همراهی کند اما این بازیکن کامرونی به خاطر بدهی مالیاتی نتوانست همراه پرسپولیس به ترکیه سفر کند و در تهران ماندنی شد. آنچه مسلم است اینکه تکلیف هافبک دفاعی پرسپولیسی ها که قطعا خارجی خواهد بود تا پایان هفته مشخص می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)