مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم الاتحاد گفت: ما براي كسب پيروزي به تهران آمده بوديم، اما با گل‌هاي نيمه اول كارمان سخت شد.

 

تونی اليويرا پس از شكست 3 بر 2 الاتحاد مقابل پرسپوليس اظهار داشت: در ابتدا از همه خبرنگاران عذرخواهي مي كنم كه ديروز در كنفرانس شركت نكردم، چون پرواز ما تاخير داشت.

وي افزود: همه چيز را در خصوص اين بازي مي دانستيم و خود را آماده كرده بوديم. بازي كه از پرسپوليس ديدم ما را شگفت زده نكرد، چون آنها بازيكنان سريعي دارند كه در ضد حمله خطرناك هستند.

در ادامه خبرنگاران ايراني براي قراردادن ميكروفن ناهماهنگي هايي داشتند و نشست براي يك دقيقه با اعتراض همراه بود.

سرمربي الاتحاد در ادامه صحبت هايش گفت: ما يك مقدار دير توانستيم خود را پيدا كنيم، چون پرسپوليس 2 امتياز بيشتر نگرفته بود و من انتظار بيشتري از تيم خود داشتم. قبل از بازي هم گفته بودم كه گروه سختي داريم و پرسپوليس و الاتحاد و بنيادكار شانس صعود دارند. در مجموع به تيم پرسپوليس تبريك مي گويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان شما به خاطر صدرنشيني دچار غرور شده بودند يا خير، عنوان كرد: وقتي تيم بزرگي مثل الاتحاد كه قدمت زيادي در آسيا دارد به تهران مي آيد، براي شكست خوردن و تقديم امتياز پا به زمين نمي گذارد، ولي قبول دارم كه آن 2 گل ابتداي بازي كار ما را سخت كرد و بايد خود را آماده تر مي كرديم.

سرمربي الاتحاد در پاسخ به اين سوال كه چرا قبل از اين مسابقه با تاخير به ايران آمديد و جوسازي هاي مختلفي صورت گرفت، گفت: من مربي الاتحاد هستم. مسئول اين مسئله نيستم و براي اينكه زودتر به تهران برسيم برنامه ريزي كرده بوديم. يكسري مسائل پيش آمد كه زودتر به تهران نرسيم. هنگامي كه بازيكن بنفيكا بودم به تهران آمدم و مقابل پرسپوليس و پاس بازي كردم. 2 سال قبل هم با الشارجه به تهران آمده بودم. قبل از مسابقه با كي‌روش صحبت كردم و او هم با من هم عقيده بود كه شما شهر ،كشور و مردمان بسيار خوبي داريد كه قابل تقدير هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)