مرجع خبری پرسپولیس : با وجود سياسي‌كاري روشن فدراسيون فوتبال امارات در لغو ديدار دوستانه با تيم ملي ايران، دبيركل فدراسيون فوتبال امارات با اصرار بر اين تصميم اشتباه، آن را “طبيعي”مي‌داند.

 

به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، يوسف سركال كه به دليل عهده‌دار بودن سمتهاي همزمان در فدراسيون فوتبال امارات و كميته مسابقات ليگ حرفه‌اي كنفدراسيون فوتبال آسيا تا پيش از اين ارتباط نزديكي با مقامات عالي‌رتبه فدراسيون فوتبال ايران داشت، بار ديگر با تكرار ادعاهاي بي منطق دولت امارات متحده، لغو ديدار دوستانه با تيم ملي ايران را “طبيعي” دانست.

 

 

او مدعي شد كه بعد از سفر رييس جمهور ايران به جزيره ابوموسي “چطور مي‌توانستيم اين بازي را انجام دهيم”.

 

 

سركال يكي از گزينه‌هاي رياست كنفدراسيون فوتبال آسياست كه تا پيش از اين ادعا، بر روي تاثير راي فدراسيون فوتبال ايران در انتخابش به عنوان رييس AFC حساب باز كرده بود.

 

اواخر هفته پيش رييس جمهور در ادامه سفرهاي استاني هيات دولت به جزيره ايراني ابوموسي سفر كرد اما مقامات دولتي كشور كوچك حوزه خليج فارس، فدراسيون فوتبال كشورشان را تحت فشار گذاشتند كه به خاطر اين سفر ديدار با تيم ملي ايران را لغو كنند.

 

پس از لغو اين ديدار بنا به دلايل غير ورزشي، بسياري از كارشناسان فوتبال ايران و همچنين نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از وزارت ورزش خواستند تا در پاسخ به اين تصميم تمامي اردوهاي تيمهاي ورزشي ايران در امارات را تا عذرخواهي رسمي مقامات اماراتي به حالت تعليق در بياورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)