پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی بازیکنی برای ضربه سر زدن اینگونه از آرنج خود استفاده می‌کند حتما عمدی در کار بوده است.

علیرضا امامی‌فر در مورد مصدومیت فرناندو گابریل و شدت آنکه باعث شد این بازیکن چند هفته‌ای را دور از میادین سپری کند گفت: من اگر جای علیرضا فغانی داور بازی و کیومرث چراغی همان بازیکنی که گابریل را مصدوم کرد بودم از این بازیکن برزیلی عذرخواهی می‌کردم به خاطر اینکه فغانی صحنه مصدومیت را ندید و آن صحنه می‌توانست یک کارت قرمز داشته باشد و چراغی هم خودش را جای گابریل بگذارد چراکه کم مانده بود تا این بازیکن جوان نابینا شود.

وی ادامه داد: آیا خود چراغی راضی هست که چنین اتفاقی برای خودش یا هم‌تیمی‌هایش رخ بدهد؟ ما مبنا را بر این می‌گذاریم هیچ عمدی در میان نبوده است و فوتبال یک بازی فیزیکی است اما شما وقتی برای هد زدن بالا می‌پرید هیچ وقت با آرنج بازیکن کناری‌ات را نمی‌زنی و فقط باید از خودت محافظت کنی اما وقتی ضربه به این شدت زده می‌شود که جمجمه سر می‌شکند حتما عمدی در کار بوده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص امنیت نداشتن بازیکنان پرسپولیس در بازی دو روز پیش این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان به دلیل اتفاقات رخ داده توسط تماشاگران در استادیوم اظهار داشت: توقع ما از داور بین‌المللی و کسی که فینال جام ملت‌های آسیا را سوت زده بیشتر بود که حداقل برای یک بار هم که شده بازی را متوقف می‌کرد و به برگزارکنندگان بازی تذکر می‌داد که امنیت زمین بازی بیشتر شود یا درخواست نیروهای ویژه بیشتری برای حفظ امنیت استادیوم می‌شد اما حتی یک بار هم این اتفاق رخ نداد.

امامی‌فر تصریح کرد: این شرایط باعث شد که در یک صحنه عالیشاه با عصبانیت زیر توپ بزند و واقعا شرایط عجیبی در زمین حاکم بود و باز هم تاکید می‌کنم انتظار ما از علیرضا فغانی بیشتر از این حرف‌ها بود. جالب اینجاست صحنه‌ای که گابریل ضربه خورده بود فغانی آمد که مرا از روی نیمکت اخراج کند! به جای اینکه داور بازی حواسش به صحنه مصدومیت بازیکن باشد می‌خواست من را اخراج کند. حتی بعد از صحنه که به شدت مصدومیت گابریل پی برد باید داور بازی این شجاعت را می‌داشت که اعلام می‌کرد اشتباه کرده و کارت قرمز به بازیکن حریف می‌داد. در بازی متز و نیس در لیگ فرانسه دیدم که داور سوت زد و خطا گرفت اما وقتی دید که خطای شدیدی صورت گرفته به بازیکن خطاکار کارت قرمز داد و اگر فغانی هم این کار را می‌کرد هیچ کس به او خرده نمی‌گرد اما شاید فغانی هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای خودش داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برای بازی این تیم مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هم خستگی بر تن این تیم باقی ماند و هم یکی از بهترین بازیکنان این تیم مصدوم شد گفت: به هر حال ما بازیکنان دیگر هم داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم البته گابریل تاثیرگذار بود اما به هر حال چاره‌ای نیست. خود من زمانی که در لیگ بلژیک بازی می‌کردم در اولین بازی پایم شکست و این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد اما بقیه بازیکنان باید تلاششان را بیشتر کنند تا سربلند از عربستان بیرون بیاییم تا بتوانیم به صورت مستقیم از گروهمان به مرحله بعد صعود کنیم و باید در گروه اول شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)