پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس صددرصد در کار ما تأثیرگذار است اما تا زمانی که در تیم باشیم برای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.
 
علیرضا امامی‌فر در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شناخت مربیان پرسپولیس از این تیم قطری صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم:
 
پرسپولیس 2 روز دیگر باید به مصاف لخویا برود. وضعیت این تیم در حال حاضر چگونه است؟
 
خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است و بعد از پیروزی مقابل پدیده و بازی خوب مقابل صبای قم شرایط روانی تیم بهتر هم شده و شرایط تمرینی خوبی هم داریم و می‌خواهیم با یک بازی خوب مقابل حریف قطری هواداران‌مان را شاد کنیم.
 
بر خلاف اینکه پرسپولیس موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کند اما در گلزنی خیلی موفق عمل نمی‌کند. شما مشکل را کجا می‌بینید؟
 
به نظر من مشکل به عدم تمرکز بازیکنان برمی‌گردد و باید با تمرین بیشتر این مشکل را رفع کرد. البته من اسم این عدم گلزنی را طلسم یا بدشانسی نمی‌گذارم اما باید تمرینات‌مان را بیشتر کنیم که این هفته این اتفاق هم افتاد و با اینکه ما خلق موقعیت‌های زیادی می‌کنیم اما باید این توپ‌ها تبدیل به گل هم بشود تا بتوانیم نتیجه هم بگیریم.
 
از لخویا حریف روز سه‌شنبه پرسپولیس چقدر شناخت دارید؟
 
ما دو بازی این تیم را دیده‌ایم و با ترکیب‌های مختلف بازی می‌کنند. لخویا در حال حاضر صدرنشین لیگ قطر هم هست و بازیکنان خارجی زیادی دارد البته قطری‌ها در همه رشته‌های ورزشی‌شان ورزشکاران خارجی دارند اما این موضوع برای ما فرق نمی‌کند و ما بازیکنان خوبی داریم که همگی می‌خواهند فیکس بازی کنند و مسابقات آسیایی هم برای بازیکنان انگیزه‌ای شده تا هم بهتر تمرین کنند هم بازی.
 
اینکه گفته می‌شود پرسپولیس روز سه‌شنبه با ترکیبی دفاعی وارد زمین خواهد شد صحت دارد؟
 
نه چنین موضوعی درست نیست و اگر قرار باشد ما در زمین خودمان دفاعی بازی کنیم و نتیجه نگیریم پس چطور می‌خواهیم از گروه‌مان بالا برویم؟ ارنج تیمی دست کادر فنی آمده و بازیکنان هم می‌دانند که درخشان و سایر اعضای کادر فنی از آنها چه می‌خواهند و بازیکنان ما به دنبال ارائه یک فوتبال خوب هستند.
 
چند وقتی است که صحبت‌هایی درباره تغییر کادر فنی پرسپولیس به گوش می‌رسد. آیا این موضوع تأثیر منفی در کار مربیان این تیم ندارد؟
 
صددرصد تأثیر دارد اما همه ما هم‌قسم شدیم که تا لحظه‌ای که در پرسپولیس حضور داریم برای موفقیت این تیم تلاش کنیم و به مسائل دیگر کاری نداریم. ما وظیفه داریم برای موفقیت پرسپولیس بیشترین تلاش را انجام دهیم.
 
امیدوار به حضور هواداران‌تان در بازی مقابل لخویا هستید؟
 
من امیدوارم که هواداران روز سه‌شنبه به استادیوم بیایند چرا که حضور آنها قطعا تأثیرگذار است چون ما که در لیگ شانس قهرمانی نداریم اما آنها بیایند و در آسیا از ما حمایت کنند. چون این مسئله به نفع تیم است. پرسپولیس برای هواداران است و نباید این تیم را در این مرحله حساس تنها گذاشت هرچند که بعد از نتایج ضعیف در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا دلسردی در بین هواداران فوتبال به وجود آمده و امیدوارم حرکتی صورت بگیرد تا شور و شوق دوباره میان هواداران بیاید. پرسپولیس متعلق به هواداران است و نباید در این شرایط سخت تیم را رها کنند. باید از تیم حمایت شود تا این مراحل سخت را هم پشت سر بگذاریم.
 
موضوع مصدومیت جزئی پیام صادقیان و محمد نوری به کجا رسید؟
 
خوشبختانه مصدومیت این دو بازیکن جدی نیست و آنها به بازی مقابل لخویا خواهند رسید.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)