پرسپولیس نیوز : مربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه به من قول دادند که با ورود پول از طریق اسپانسر به باشگاه طلبم را پرداخت کنند.

علیرضا امامی فر  درباره علت حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای پیگیری شکایتی که از باشگاه پارسه کرده بودم آمدم تا ببینم که می توانم طلبم از این تیم را بگیرم یا نه که البته موفق نشدم.

وی در پاسخ به این سئوال کاپ که آیا بابت طلبی که از پرسپولیس دارد هم به گمیته انضباطی شکایت کرده است یا نه گفت: من یکبار بابت طلبی که از پرسپولیس داشتم در سال 1382 شکایت کردم و جز وقت تلف کردن هیچ عایدی برایم نداشت. این تیم متعلق به وزارت ورزش است و کمیته انضباطی فدراسیون هم کاری در این باره بیشتر از آنچه مشخص است بر نمی آید.

وی ادامه داد: برای دریافت طلبم با طاهری صحبت کرده ام و به من قول داده که به محض رسیدن پول اسپانسر طلبی که دارم و زیاد هم نیست ر ا به من پرداخت کند.

امامی فر همچنین درباره وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی امروز هم خاطر نشان کرد: الان وقت حمایت کردن است. همه متوجه شده اند که پرسپولیس نیاز به تمرکز بیشتر دارد و باید برای بوجود آمدن این تمرکز فقط از این تیم حمایت کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: امروز هم بازی مهمی در اهواز داریم و امیدوارم که بازیکنان پرسپولیس با آن غیرت پرسپولیسی به میدان بروند و استارت بردهای شان را در هوای گرم اهواز بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)