پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه ها مقصر هستند چراکه باید ارزش بازیکنانی که روزی در تیم شان بازی کرده اند را نگه دارند.

علیرضا امامی فر در باره اتفاقات رخ داده در تمرین دیروز استقلال و شعارهایی که علیه احمدرضا عابدزاده اظهار داشت: باید این قضیه را از چند جهت بررسی کرد. اول اینکه آیا این برنامه حساب شده است یا خیر یا اینکه خود باشگاه پس از این اتفاق با عاملان این قضیه برخورد کرده است یا خیر.

وی در ادامه افزود: با تمام تفاسیر من شعار یک عده تماشاگرنما در تمرین استقلال را به کل هواداران این تیم تعمیم نمی دهم. احمدرضا عابدزاده چند سال برای استقلال بازی کرده است و باید حرمتش حفظ شود. باشگاه های ما هم باید قدردان بازیکنان گذشته خود باشند. به هر حال آنها زحمت کشیدند و باید زحماتشان ارج نهاده شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران وارد این طور بازی ها نباید بشوند. باشگاه ها در این باره مقصر هستند و باید فرهنگسازی لازم صورت بگیرد.

امامی فر در پایان گفت: باز هم می گویم نمی خواهم شعار عده ای تماشاگر نما را به کل هواداران استقلال ربط بدهم. در یک تمرین معمولا بیشتر از دو، سه هزار نفر حضور ندارند. پس نباید همه را به یک چشم دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)