پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تیم پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی بی انگیزه نیست و خوشحالی هواداران برای تیم از هرچیزی باارزش تر است.

علیرضا امامی فر روز شنبه گفت: شرایط برای دیدارفردا بسیار خوب است و دو برد پرسپولیس مقابل بنیادکار و لخویا در لیگ قهرمانان آسیا آرامش را به تیم بازگردانده است. انتظار ما این بود که از نیم فصل این روند صعودی را در پیش بگیریم اما بدشانسی باعث شد کمی دیرتر به این روند برسیم.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی برای پرسپولیس بود و امیدوارم این روند در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیم نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم است اما این دلیل نمی شود که بخواهیم در لیگ ضعیف عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد : پرسپولیس حتی اگر در شرایط خوبی هم نباشد تیم ها برای دیدار با این تیم انگیزه زیادی دارند و قطعا تراکتورسازی هم برای بازگشت به کورس قهرمانی مقابل ما هجومی کار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هر تیمی که جلوی پرسپولیس هجومی بازی کند ما هم مقابل آنها زیبا تر بازی می کنیم و فردا ( یکشنبه ) بازی زیبایی را تماشا خواهید کرد.

امامی فر در مورد بازیکنان مصدوم پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: ما مهدی طارمی را به خاطر مصدومیت و رضانورمحمدی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

وی افزود: مقابل تراکتورسازی هم موفق خواهیم بود و انتظارات هواداران را برآورده می کنیم.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس برروی نیمکت ، بازیکنان خوبی دارد و آنها می توانند به تیم کمک کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما چهار دیدار خارج از خانه داشتیم که این تاثیر خود را برروی کار ما خواهد گذاشت. ما نیاز به ریکاوری داشتیم که متاسفانه وقتی این فرصت در اختیار نیست ، مجبورهستیم فشرده کار کنیم.

وی افزود: تیم پرسپولیس فردا ( 17 اسفند ماه) بازی دارد و 4 روز بعد باید با نفت مسجد سلیمان بازی کند و بعد از آن هم به عربستان می رود و با النصر بازی می کند.

امامی فر اظهار کرد: زمانی که فدراسیون نیاز به کمک داشت همه باشگاه ها همکاری کردند و حاضر شدند لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل شود . امیدوارم حالا این همکاری با ما که نماینده ایران هستیم ، بشود و بتوانیم مردم کشور خود را خوشحال کنیم. امیدوارم بازی با نفت مسجد سلیمان جابه جا شود تا ما بتوانیم با تمام قدرت به مصاف النصرعربستان برویم.

وی در مورد نتیجه گیری پرسپولیس در هفته های اخیر گفت: تیم پرسپولیس تمام کننده تمام عیار نداشت و این به تیم ضربه می زد که خوشبختانه جوانان به کمک ما آمدند و مشکلات تیم به حداقل رسید. البته نباید از انگیزه بالای بازیکنان برای لیگ قهرمانان اسیا غافل شویم و این مساله نیز در بهبود شرایط تیم ما بسیار موثر بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در این بین نباید از نقش کادر فنی غافل شد. فوتبالیست ها با کمک کادرفنی تیم آماده تر شد و دروازه بانان بهتر کار کردند. امامی فر در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: کادرفنی باشگاه تا کنون یک ریال هم دریافتی نداشته اند اما بازیکنان هفته قبل حقوق خود را گرفتند. مدیرباشگاه قول داده است در این هفته مشکل مالی کادرفنی را هم برطرف کند.

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی ساعت 30 / 16 فردا ( یکشنبه ) در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)