خبرگزاری پرسپولیس : هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات اول فصل، وضعیت امروز پرسپولیس دور از ذهن نبود.

علیرضا امامی فر هافبک سابق پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اول فصل، وضعیت امروز پرسپولیس دور از ذهن نبود به هر حال از شروع لیگ که ژوزه آمد، تیم را خودش نبسته بود و معلوم بود که این اتفاقات رخ می دهد. وقتی پرسپولیس در نیم فصل اول دوازدهم شد و قهرمانی لیگ برایش خیلی سخت شده بود و فقط می توانست دنبال جایگاه مناسبی در لیگ باشد، فکر می کردم که مربی تیم را عوض کنند.

وی افزود: اگر پرسپولیس دنبال جایگاه مناسبی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی است، باید یک مربی و با تجربه انتخاب می کرد تا توانایی کار با این تیم بزرگ و پرطرفدار را داشته باشد. یحیی گل محمدی دوست من است و او را دوست دارم اما گل محمدی تجربه قهرمانی  لیگ برتر و جام حذفی را ندارد.

وی در ادامه گفت: به هر حال مدیران باشگاه پرسپولیس و کمیته فنی باشگاه تصمیم گرفته اند که گل محمدی سرمربی تیم باشد و اگر قرار است او بماند و کارش را ادامه بدهد، باید از مشاوران قوی استفاده کند.دوست دارم سرمایه های مربیگری پرسپولیس حفظ شوند و اصلا دوست ندارم اتفاقاتی که برای حمید استیلی در پرسپولیس افتاد، برای گل محمدی هم بیفتد.

هافبک سابق پرسپولیس اظهار داشت: علی پروین مدیر فنی تیم است و می گویند قرار است درکار گل محمدی دخالت کند اما وقتی سرمربی تیم انتخاب و معرفی می شود، صددرصد باید اختیارات داشته باشد.

این مسائل بایددر جلسه کمیته فنی با حضور خود یحیی بحث می شد و آن را حل می کردند و اگر یحیی قانع نمی شد، دنبال گزینه دیگری می رفتند.

وی افزود: شنیده ام پروین گفته که پرسپولیس را در لیگ سوم و در جام حذفی قهرمان می کند .وقتی چنین حرفی را می زند یعنی مسئولیت را قبول کرده است و وقتی مسئولیت را پذیرفته، باید تاوان همه چیز را بدهد چون برای مردم پرسپولیس از همه چیز مهم تر است .مردم امثال پروین،‌عابدازاده، پیوس و محرمی را دوست دارند اما در نهایت پرسپولیس از همه افراد مهمتر است و پرسپولیس را بیشتر از بقیه دوست دارند.

وی افزود: گل محمدی اگر می خواهد مسئولیت هدایت پرسپولیس را قبول کند،‌باید تمام مسائل را در نظر بگیرد و بداند که حضور در پرسپولیس می تواند گذشته اش را تحت تاثیر قرار بدهد همانطور که این اتفاق برای استیلی هم افتاد. استیلی با مربیان بزرگ زیادی کار کرده بود اما به عنوان سرمربی در پرسپولیس نتوانست کار کند و در نهایت دیدید که چه اتفاقاتی برایش رخ داد و با چه شرایطی از پرسپولیس کنار رفت.

وی در ادامه گفت: گل محمدی اعلام کرده که کریم باقری را به عنوان مدیر فنی می خواهد پرسپولیس نشان داده که با این روحیه نمی تواند نتیجه بگیرد چون تیم بزرگی مثل پرسپولیس کسانی را می خواهد که کاراکتر خاصی به لحاظ شخصیتی داشته باشند. کریم باقری از هر نظر عالی است اما چون از زمان بازیگری اخلاق و شخصیت خاص داشته،‌نمی تواند با بازیکنان درگیر شود. باقری کاراکتر آرامی دارد و با بازیکنان امروزی جور در نمی آید مگر این که یکی مثل علی پروین با مدیریت بالایی که دارد، کنار تیم باشد.

امامی فر در پایان گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس باید با هواداران تیم صادق باشند و به آن ها بگویند که تیم امسال نتیجه نم گیرد و باید برای سال آینده کار و برنامه ریزی کنند. باید تمام مشکلات پرسپولیس در حال حاضر در نظر گرفته شود و حساب شده جلو بروند تا برای فصل آینده تیمی در حد نام و اعتبار پرسپولیس بسازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)