قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن گفت: دروازه‌بان تیم راه‌آهن به علت فوت یکی از اقوامش در تمرین حاضر نشد.

  •  
  •  
  •  

کاظم امانی در خصوص دیدار فردای راه آهن مقابل سپاهان عنوان کرد:‌ ما در بازی‌های گذشته هم خوب بازی می‌کردیم اما نمی‌توانستیم نتیجه کسب کنیم. در مسابقه با استقلال هم روی اشتباه فردی بازی را واگذار کردیم اما در دیدار فردا قطعا به سه امتیاز نیاز داریم و محکوم به پیروزی هستیم. امیدوارم بازیکنان با تلاش خود بتوانند این پیروزی را کسب کنند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم تا رده ششم صعود خواهیم کرد اما خدای ناکرده اگر امتیاز از دست بدهیم وضعیت تیم در جدول بدتر می شود. امیدواری‌مان برای کسب سه امتیاز زیاد است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

قائم مقام باشگاه راه آهن در مورد اینکه شایعاتی مطرح شده مبنی بر برخورد با محمد محمدی دروازه‌بان این تیم که در دیدار با استقلال دچار اشتباه شده بود، یادآور شد: به هر حال اشتباه فردی رخ می‌دهد و این اشتباه می‌تواند از سوی دفاع، مهاجم یا دروازه‌بان باشد و زمانی که بازیکنان ما فرصت‌های گل را از دست می‌دهند مهاجم است که دچار اشتباه شده است. روز شنبه محمدی به علت فوت یکی از اقوامش در تمرین حاضر نشد و پس از آن شایعاتی به وجود آمد. بعید می‌دانم در حد این شایعات باشد.

وی افزود: هیچ بحثی از سوی کادر فنی تاکنون در مورد محمدی با باشگاه مطرح نشده است. شنبه محمدی مشکل داشت و روز گذشته هم تعطیل بود. اگر بخواهد بحثی مطرح شود طی امروز و فردا عنوان خواهد شد.

امانی در مورد اشتباهات داوری در بازی با استقلال و اینکه آبی‌پوشان نسبت به این دیدار شکایت داشتند، یادآور شد: اشتباهات داوری در دو قسم صورت می‌گیرد. یکی اینکه برخی صحنه‌ها اشتباه رخ داده و داور سوت نزده و دیگری اینکه در جریان بازی تمرکز را از بازیکنان می‌گیرد. داور در دیدار با استقلال با زرنگی با ما نامهربانی کرد. سوت‌های پی در پی زد و ما را خلع سلاح کرد.

وی ادامه داد: فقط به این دیدار شکایت نداریم. عملکرد داوران را در چند بازی گذشته مورد ارزیابی و بررسی قرار دادیم و آن را به کمیته داوران ارسال خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)