خبرگزاری پرسپولیس : داستان پرسولیسی شدن رضا حقیقی که مانند بسیاری دیگر از قراردادهای این تیم به قصه هزار و یک تبدیل شده الان تنها وابسته به یک عامل شده است: پول.

هر چند برخي از منابع خبري خبر از عقد قرارداد داخلي پرسپوليس با رضا حقيقي در ساعت 23 شب گذشته دادند اما ديروز اخباري در سايت‌هاي فوتبالي و خبرگزاري‌ها منتشر شد كه داستان پيوستن كاپيتان فجر را با اما و اگرهايي روبرو مي‌كرد.

ابتدا اين خبر به رسانه‌ها رسيد كه حقيقي به خاطر تماس نگرفتن رويانيان با او در حالي كه اين بازيكن چهار روز است در تهران حضور دارد دلخور شده.

از طرفي گفته شد فجري‌ها در ازاي رضايتنامه حقيقي 500 ميليون تومان پول مي‌خواهند اما رويانيان گفته تنها حاضر است در ازاي رضايتنامه كاپيتان فجر براي باشگاهش اسپانسر بگيرد.

پس از انتشار اين خبر جعفري مديرعامل باشگاه شيرازي طي مصاحبه‌اي گفت حقيقي با او صحبت كرده و خودش هم تصميم گرفته به پرسپوليس نرود. به گفته جعفري ياوري هم با حضور بازيكنش در پرسپوليس مخالفت كرده و اين اتفاق منتفي است.

جعفري گفته بود حقيقي براي خود دلايل خاصي دارد ضمن اينكه به اين مساله اشاره كرد كه پرسپوليس چه پول بدهد چه اسپانسر، اين انتقال شدني نيست.

ظاهرا بحث پول در اين ميان نقش اساسي را ايفا مي‌كند. پرسپوليسي‌ها مي‌گويند براي پرداخت پول (يا گرفتن اسپانسر براي فجر) هنوز وقت باقي است و تا نيم فصل اين اتفاق رخ خواهد داد اما فجري‌ها و اطرافيان حقيقي با جو دادن به اين اتفاق سعي دارند هر چه زودتر قضيه را فيصله دهند تا هم فجر به پولش برسد هم قرارداد اين بازيكن صادر شود.

ديروز حتي خبر رسيد ياوري به حقيقي گفته روز دوشنبه در تمرين فجر حاضر باشد اما بعيد است اين انتقال با مشكلات بزرگي مواجه شود.

آخرین قسمت این داستان امروز اکران شد و فعلا اعلام شده است پرسپولیسی ها و فجر بر سر پرداخت پول به توافق رسیده اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)