هرچند رونی در آخرین مصاحبه اش، از شرایطش در باشگاه منچستریونایتد ابراز خشنودی کرده بود، اما همچنان به دنبال پیدا کردن یافتن راهی برای ترک الدترافورد است.

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، از آغاز مذاکرات برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد، خودداری کرد.

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، هرچند رونی در آخرین مصاحبه اش، از شرایطش در باشگاه منچستریونایتد ابراز خشنودی کرده بود، اما همچنان به دنبال پیدا کردن یافتن راهی برای ترک الدترافورد است.

قرارداد رونی با یونایتدها در تابستان 2015 به پایان می رسد اما مدیر برنامه های او، پیشنهاد مدیران شیاطین سرخ برای آغاز مذاکرات تمدید قرارداد را رد کرد.

او که چند روز دیگر 28 ساله می شود، فصل جدید را فوق العاده آغاز کرد اما حتی آماده است تا در ژانویه از منچستریونایتد جدا شود.

گفته می شود که رونی به دنبال یک چالش جدید است؛ به دنبال باشگاهی که در آن بتواند گزینه اصلی خط حمله باشد.

با پیوستن فن پرسی به منچستریونایتد در تابستان 2012، فرگوسن تصمیم گرفت تا از رونی پشت سر او استفاده کند و حتی در چند بازی حساس این ملی پوش انگلیسی را روی نیمکت قرار داد؛ تصمیمی که باعث ناراحتی رونی شد. این شرایط با بازنشستگی فرگوسن و آمدن مویس هم تغییر نکرد.

هرچند رونی در چند مصاحبه اخیرش اعلام کرده که مشکلات تابستان گذشته را به فراموشی سپرده اما در گفتگوهای خصوصی با مدیران باشگاه هیچ قولی برای تمدید قرارداد نداده است.

چلسی در تابستان تلاش زیادی برای خرید رونی انجام داد اما هر دو پیشنهاد آنها توسط منچستریونایتد رد شد؛ ضمن اینکه آرسنالی ها نیز برای به خدمت گرفتن او بی میل نیستند.

اد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد، در تابستان گفته بود که هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد رونی ندارند و این مسئله باعث ناراحتی این بازیکن شده بود. این در حالی است که آنها 6 هفته بعد قرارداد نانی را برای 5 فصل دیگر تمدید کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)