شهردار تبریز پس از صعود تیم شهرداری این شهر به لیگ برتر فوتبال تاکید کرد که امتیاز این تیم فروشی نیست و در در کنار تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز به مصاف حریفانش خواهد رفت.

به گزارش مهر، علیرضا نوین پس از تساوی تیم فوتبال شهرداری در کرمانشاه برابر تیم راهیان این شهر که منجر به صعود شهرداری به لیگ برتر شد، با تبریک این پیروزی به مردم تبریز اظهار داشت: این صعود که با حمایت تمامی تماشاگران فوتبال، شهروندان تبریزی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه حاصل شد، متعلق به همه تبریزی‌هاست و این تیم سفیر جدید فوتبال ریشه‌دار تبریز در سطح اول فوتبال کشور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های تیم فوتبال شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است هر وقت فوتبال تبریز و آذربایجان از تنگنا در آید و بتواند بازیکنان و چهره‌های غیرتمندی به فوتبال ایران تحویل دهد، فوتبال ایران در تمامی میادین بین‌المللی با قدرت به میدان رفته و نتایجی در خور شأن میهن عزیزمان کسب کرده است!

شهردار تبریز در پایان صحبت‌هایش با رد برخی شایعات مطرح شده در خصوص احتمال واگذاری و فروش امتیاز تیم شهرداری، گفت: امتیاز تیم شهرداری متعلق به همه مردم تبریز بوده و فروشی نیست. ما با اقتدار در فصل بعدی لیگ برتر برای اثبات دوباره توانمندی‌های فوتبال تبریز، در کنار تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد به مصاف حریفان خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)