پرسپولیس نیوز : با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تفاهم‌نامه واگذاری امتیاز فوتسال پرسپولیس با بهزیستی امضا شد.

با حضور همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امتیاز فوتسال پرسپولیس به بهزیستی واگذار شد.

هاشمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه ایران از جمله کشورهای مترقی خاص در حوزه اجتماعی و پیشگیری است، اظهار داشت: سازمان بهزیستی بیش از 159 فعالیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، پیشگیری و آگاه‌سازی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: هم اکنون 3 میلیون و  200 هزار نفر به صورت مستقیم از خدمات سازمان بهزیستی بهره‌مند می‌شوند و این در حالی است که بیش از 15 میلیون نفر نیز به صورت موردی از خدمات مختلف بهزیستی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی سازمان بهزیستی موضوع توانمندسازی است، گفت: توانمندسازی جامعه هدف از موضوعاتی است که سازمان بهزیستی به آن توجه ویژه‌ای را دارد ضمن اینکه توجه به مسائل ورزشی نیز از جمله سیاست‌های اصلی سازمان بوده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: فعالیت ورزشی از سالهای گذشته در سازمان بهزیستی وجود داشته است اما در یکی دو سال گذشته و با توجه به ایجاد ظرفیت‌های جدید توجه به مسائل ورزشی مورد توجه مسئولان سازمان بهزیستی بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با مدیرعاملی محمد رویانیان استقبال خوبی را از سازمان بهزیستی کرده است و خوشبختانه امتیاز فوتسال پرسپولیس را به این سازمان هبه نموده است.

هاشمی در ادامه این مراسم خاطر نشان کرد: با حضور مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مراسم امروز علاوه بر واگذاری امتیاز فوتسال پرسپولیس به بهزیستی اختیارنامه و مجوز فعالیت مؤسسه نیکان سرخپوش نیز به پرسپولیس اهدا می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: هم اکنون ظرفیت‌های خوبی در حوزه مشارکت‌های مردمی وجود دارد و حضور چهره‌های نام آشنا می‌تواند در افزایش مشارکت مؤثر باشد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در تفکرات دینی ما و آموزه‌های دینی و حتی نظامات مادی دنیا ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نیست گفت: بی‌شک خدمت به بی‌پناهان، درماندگان، بیماران و معلولان بالاترین عبادت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: من به عنوان سرباز بعد از شهادت و جان دادن در راه دین خدمتی بالاتر از خدمت به مجموعه سازمان بهزیستی سراغ ندارم.

وی اظهار امیدواری کرد: همه مسئولان و قشرهای مختلف جامعه اعم از ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های نام آشنا و بازاریان این فرصت را داشته باشند تا به محرومان و مددجویان بهزیستی کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: متأسفانه سیستم‌ها و دستگاه‌ها در کشورمان در سالهای اخیر خوب همکاری نکرده‌اند چرا که می‌توانستند خدمات بهتری را به مجموعه بهزیستی و افراد تحت پوشش این سازمان ارائه کنند.

وی از سازمان بهزیستی به دلیل دعوت از باشگاه پرسپولیس و مدیران این مجموعه جهت همکاری با سازمان بهزیستی تقدیر کرد و گفت: این فرصت بسیار گرانبهایی است که برای مدیران، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس فراهم شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از این تاریخ به بعد صد در صد آمادگی کمک به سازمان بهزیستی و حمایت از افراد معلول را در بخش‌های مختلف و استان‌های محروم دارد.

رویانیان خاطر نشان کرد: ما آمادگی خود را جهت کمک به بچه‌های شیرخوار و زیر 3 سال در مراکز بهزیستی اعلام می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه به مجوز مؤسسه نیکان سرخپوش که از سوی سازمان بهزیستی جهت حمایت از محرومان و مددجویان صادر شده است اشاره کرد و گفت: 5 نفر از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی، مهدی مهدوی‌کیا، حسین شمس و خودم هیئت مدیره این مؤسسه هستیم.

رویانیان در پایان مراسم از همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی دیگر از مدیران این سازمان به صورت رسمی دعوت کرد تا  در یک جلسه‌ای با حضور مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس حاضر و از سازمان بهزیستی به جهت ارائه خدمات گسترده‌اش به محرومان و مددجویان تشکر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)