پرسپولیس نیوز : در مراسم جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان این باشگاه روی تابلویی که به این مناسبت تهیه شده بود، امضا کردند.

جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس از ساعت 19 امشب در برج میلاد آغاز شد. در این مراسم میهمانان زیادی حضور داشتند تا پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه را جشن بگیرند.

* بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همچون جعفر کاشانی، همایون بهزادی، علی پروین، علی دایی، دکتر زادمهر، حمید استیلی و … در این مراسم حضور داشتند.

* منصور رشیدی و حسن روشن، پیشکسوتان باشگاه استقلال که از سوی پرسپولیسی‌ها به این مراسم دعوت شده بودند، در سالن حاضر بودند. همچنین اکبر غمخوار، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و حسین هدایتی، عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه نیز در مراسم حضور داشتند.

* امروز (14 دی‌ماه) تولد همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم بود و هنگامی که وی روی سِن رفت، اجرا کنندگان مراسم برای او موزیک «تولدت مبارک» نواختند.

* جعفر کاشانی، همایون بهزادی، علی پروین، علی دایی و محمد رویانیان روی سِن رفتند و تابلوی 50 سالگی باشگاه پرسپولیس را امضا کردند.

* علی پروین و علی دایی که از گذشته کدورتی با یکدیگر داشتند، در این مراسم با یکدیگر روبوسی کردند.

گفتنی است جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و میهمانان ویژه دیگری چون محمد دادکان نیز به این مراسم خواهند آمد.

 

 محمد رویانیان در مراسم جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس به اجرا پرداخت.

 

مراسم 50 سالگی باشگاه پرسپولیس که در محل برج میلاد در حال برگزاری است حواشی داشت که در پی می‌آید:

* محمد رویانیان در بیشتر زمان برگزاری مراسم میکروفن به دست داشت به اجرا و معرفی میهمانان می‌پرداخت. علی ضیا، مجری برنامه هم در چند مورد این نکته را به حاضرین در جشن یادآور شد.

* در بخشی از مراسم که تاریخ باشگاه پرسپولیس نشان داده می‌شد صحنه یکی از پیروزی‌های استقلال مقابل سرخپوشان به نمایش در آمد که باعث تعجب و ناراحتی حاضرین شد.

* تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس پیش از پایان مراسم محل برج میلاد را ترک کردند.

* علی دایی، سرمربی پرسپولیس که با استقبال خوب حاضرین روبه‌رو شده بود هنگام خروج از سالن با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرد.

* مهدی هاشمی‌نسب و خداداد عزیزی، 2 بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس در اواخر مراسم به برج میلاد‌ آمدند.

* محمد دادکان، طبق قولی که به رویانیان داده بود راس ساعت 20 به محل برگزاری مراسم آمده بود.

*‌ روی بنرهایی که در سالن وجود داشت به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی خیرمقدم گفته شده بود اما تا ساعت 20:45 ایشان در مراسم حضور نیافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)