شنبه 19 بهمن (15:07)

مرجع خبری پرسپولیس : جذب “وينگادا” بيشتر به نفع دلال‌هاست تا پرسپوليس!

امير عابديني با انتقاد از تصميم مديران پرسپوليس براي تغيير سرمربي اين تيم گفت: براي مديران پرسپوليس مرغ همسايه غاز است!

مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه وقتي باشگاهي سازمان دهي مناسبي نداشته باشد، چنين اتفاقاتي را در آن شاهد خواهيم بود، اظهار كرد: از نظر من، افشين پيرواني به خوبي توانسته تيم پرسپوليس را جمع كند و نتايج خوبي را هم با اين تيم كسب كند. صرف هزينه‌هاي چندصد ميليوني براي جذب سرمربي در يك فصل از جيب بيت‌المال كاملا بيهوده است.

وي ادامه داد: با توجه به نتايج استقلال قهرماني در ليگ براي پرسپوليس ميسر نخواهد بود. در ليگ قهرمانان هم كه قهرماني 50-50 است. بنابراين چه تضميني وجود دارد كه وينگادا براي پرسپوليس در آسيا موفقيت ايجاد كند؟!

 

عابديني ضمن انتقاد مجدد از تصميم هيات مديره پرسپوليس در خصوص جذب “نلو وينگادا” گفت: همه تيم‌ها براي شركت در ليگ قهرمانان از مدت‌ها قبل خود را آماده كرده‌اند؛ ولي متاسفانه پرسپوليس در آستانه اين رقابت‌ها تازه به فكر جذب مربي است.

وي با بيان اينكه مگر وينگادا ظرف پنج سال گذشته جز اخراج از تيم ملي اردن كار ديگري هم كرده است، ادامه داد: بايد ديد مديران پرسپوليس از جذب وينگادا چه هدفي داشته اند؛ چرا كه اين مربي برزيلي در پنج سال گذشته موفقيتي نداشته كه او را براي پرسپوليس در نظر مي‌گيرند.

مديرعامل اسبق پرسپوليس با تاكيد بر اينكه به خدمت گرفتن سرمربي آن هم با حالت دستپاچه چه معنايي دارد؟ خاطرنشان كرد: گاهي اوقات به طور ناخواسته تصميمات اشتباهي مي‌گيريم. برخي مواقع هم مي‌دانيم كه تصميمات‌مان غلط است؛ ولي آن را به مرحله اجرا درمي‌آوريم. چگونه مي‌توانيم با انتخاب از سر دستپاچگي نتايج خوبي را براي پرسپوليس متصور باشيم؟ معتقدم آوردن وينگادا بيشتر به نفع دلال‌هاست تا پرسپوليس!

عابديني با تاكيد بر ادامه‌ي حضور افشين پيرواني در كادرفني تيم پرسپوليس تصريح كرد: به شخصه معتقدم حضور وينگادا در پرسپوليس هيچ تاثيري براي اين تيم نخواهد داشت و اگر او مربي عاقلي باشد، بايد از حضور پيرواني به عنوان دستيار اول در پرسپوليس استفاده كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)