پرسپولیس نیوز :  تیم فوتبال امید پرسپولیس امروز از ساعت 14 مقابل استیل آذین به میدان خواهد رفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم امید پرسپولیس که توسط حمید مطهری هدایت می‌شود، امروز (شنبه) میهمان تیم استیل آذین است. سرخپوشان در چارچوب رقابت‌های قهرمانی امید باشگاه‌های تهران (آسیا ویژن) روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان دربی امیدها هستند و برابر امیدهای استقلال قرار می‌گیرند.

 

*تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کرد.

 این هفته تیم نوجوانان که تا اینجا بهترین شرایط را بین تیم‌های پایه پرسپولیس دارد در ورزشگاه امام رضا (ع) پذیرای تیم دارایی نوین بود.

شاگردان رحیم یوسفی این بازی را با گل‌های مهدی عبدا…‌وند از روی نقطه پنالتی و حامد محمدی با پیروزی دو بر یک پشت سر گذاشتند. پنالتی این بازی با خطایی روی شهاب رشنو به دست آمد.

رحیم یوسفی درباره بازی دور رفت تیمش که گفته می‌شد برای آن نتیجه سه بر صفر اعلام خواهد شد، گفت: آن بازی به دلیل عدم حضور پزشک نباید انجام می‌شد و در این صورت نتیجه سه بر صفر به سود ما بود اما ناظر مسابقه به ما گفت: قانون می‌گوید که باید بازی کنید ولی ما بعدا بازی را سه بر صفر خواهیم کرد. حالا اینکه بازی بدون پزشک چگونه باید الزاما اجرا شود و اگر اتفاقی می‌افتاد، چه کسی جوابگو بود، بحث دیگری است. در نهایت هم انجام شدن بازی را بهانه کردند و گفتند بازی سه بر صفر نمی‌شود و آنها را جریمه کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)