مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال که به عنوان برترین بازیکن اخلاق ادوار گذشته لیگ برتر انتخاب شد، با ابراز خرسندی از کسب این افتخار گفت: امیدوارم بتوانم الگوی خوب و مناسبی برای جوانان باشم.

 

کریم باقری سه‌شنبه شب و پس از دریافت جایزه با اخلاق‌ترین بازیکن ادوار لیگ برتر گفت: من زیاد حرف زدن بلد نیستم، ضمن اینکه بزرگترهای مجلس و دوستان بسیاری در سالن حضور داشته که لیاقت کسب این جایزه را دارند و من هم این جایزه را به همه عزیزان اهدا می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه امیدوار است الگوی خوبی برای جوانان باشد، در جمع خبرنگاران افزود: بسیار خوشحالم که به چنین جایزه‌ای دست پیدا کرده ام. البته در این سال‌ها کار خاصی انجام نداده ام بلکه سعی کردم همان چیزهایی که بزرگترها به من گفتند را اجرا کنم. از همه بازیکنان می‌خواهم چه در ورزش و چه بیرون آن همیشه مسائل اخلاقی را رعایت کنند.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از این به بعد کارش سخت‌تر خواهد شد، اضافه کرد: تقاضای من از مسئولان این است که به بازیکنان با اخلاق توجه بیشتری شود و از نفراتی که مستحق دریافت چنین جوایزی هستند، بیشتر تقدیر شود.

 

باقری با بیان اینکه مردم توجه به مسائل اخلاقی در فوتبال را بسیار می‌پسندند، تاکید کرد: همه بازیکنان باید تلاش کنند تا با دوری از حاشیه‌ها به تقویت مباحث اخلاقی در فوتبال کمک شود.

 

وی در خصوص برخورد بعضی از بازیکنان با خبرنگاران در پایان هر مسابقه خاطرنشان کرد: بعد از بازی بازیکنان خسته هستند و تمرکز ندارند و قطعا بعد از چند دقیقه استراحت می‌توانند بهتر به مسائل رخ داده در زمین صحبت کنند.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد اینکه چرا چنین رفتارهایی از شما سرنزده است، گفت: من همیشه سعی می‌کنم احساساتم را کنترل کنم و از سایر بازیکنان هم می‌خواهم سعه صدر داشته و در پاسخ دادن به رسانه‌های عصبانی نشوند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)