برنده واقعي اين ديدار ابراهيم‌زاده بود

مرجع خبری پرسپولیس : مرجع خبری پرسپولیس : پیش از بازی از بازیکنان خواسته بودم در این دیدار با تمام وجود بازی کنند تا با یک نتیجه مناسب هجمه­ها علیه دایی، پایان یابد. انصافا آنها نیز همین کار را کردند و دیدید که همه آنها پس از هر دو گل به سمت دایی آمدند و او را در آغوش کشیدند.

 

حبيب كاشاني پس از پيروزي 2 صفر مقابل تيم فوتبال ذوب آهن درباره اين مسابقه اظهار داشت: بازي خوبي بود. اجازه مي‌خواهم قبل از اينكه اين برد را به هواداران تقديم كنم و تبريك بگويم از ابراهيم‌زاده تشكر كنم.

 

وي ادامه داد: ذوب آهن با وجود 10 نفره شدن بازي جوانمردانه‌اي به نمايش گذاشت. صعود اين تيم را به فينال ليگ قهرمانان آسيا تبريك مي‌گويم. برنده واقعي اين ديدار به نظر من ابراهيم‌زاده بود.

 

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: بعد از پايان نيمه اول ابراهيم‌زاده كمي به خاطر شعار هواداران ناراحت بود كه كه دايي با تماشاگران صحبت كرد و از آنها خواست كه آرام باشند. اميدوارم با وجود اينكه 5 هفته خوب نبوديم با اين پيروزي كمي از ناراحتي هواداران كم كرده باشيم. بچه‌ها بايد با قدرت به كارشان ادامه دهند.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فوتبال هميشه اينطور نيست و شايد من و دايي فردا از هم خوشمان نيايد.


كاشاني با اشاره به اشتباهات داوري عليه پرسپوليس گفت: باوجود هجمه‌هاي زيادي كه عليه ما بود و اشتباهات داوري كه به ضرر ما تمام مي‌شد، توانستيم اين دوره را با موفقيت پشت سر بگذاريم. با اين كادر فني با قدرت به كارمان ادامه مي دهيم. فوتبال هميشه اينطور نيست و شايد من و دايي فردا از هم خوشمان نيايد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پس از 5 بازی که به هر دلیلی شرمنده هواداران شدیم، امیدورام این نتیجه آنها را راضی کند. ما با قدرت به راهمان ادامه خواهیم داد و با حمایت از کادر فنی مطمئنا می­توانیم فصل به یاد ماندنی­ای را پشت سر بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)