پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت، به شرافت و غیرت بازیکنان پرسپولیس ایمان و به جوانمردانه بازی‌کردن آنها برابر ذوب‌آهن اطیمنان دارد.

حسین جباری‌زاده افزود: شرایط لیگ برتر به روزهای حساس خود رسیده و این سه هفته پایانی می‌تواند آبستن حوادث زیادی باشد. تا هفته پایانی چهره تیم‌های سقوط‌کننده و قهرمان مشخص نبوده و این از جذابیت‌های مسابقات لیگ برتر است.

وی افزود: آلومینیوم همچنان امیدوار به بقا در مسابقات لیگ برتر است و در سه بازی پایانی برای کسب هر سه امتیاز به میدان می‌رود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان درباره دیدار گهر دورود و آلومینیوم المهدی در هفته سی‌ودوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: آلومینیوم همچون برابر تیم ملوان بندرانزلی، با تمامی قوا و تلاش برای کسب سه امتیاز این دیدار به مصاف گهر می‌رود؛ هرچند که تیم گهر در شهر دورود تیمی خطرناک است اما تمامی توان کادرفنی و بازیکنان برای پیروزی و شکست تیم گهر به کار گرفته شده است.

جباری زاده همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس تهران گفت: به شرافت و غیرت بازیکنان پرسپولیس ایمان و به جوانمردانه بازی کردن آنها برابر ذوب‌آهن اطمینان دارم.

وی با تأکید بر جوانمردانه بازی کردن تمامی تیم‌ها در سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: امیدوارم شاهد دیدارهای سالم و جوانمردانه ای از تمامی تیم‌ها باشیم، زیرا شاید بقا و قهرمانی تیم‌ها به بسیاری از بازی‌ها بستگی دارد و امیدوارم همچون گذشته شاهد دیدارهای پاک و سالمی از تمامی تیم‌ها باشیم و تمامی نتایج درون مستطیل سبز رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: بقای تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ برتر می‌تواند به احیا و توسعه ورزش هرمزگان کمک شایانی کند و امیدوارم این موضوع محقق شود تا شادی مردم هرمزگان در سال‌های آتی تداوم داشته باشد.

 دیدار تیم‌های گهر دورود و آلومینیوم المهدی هرمزگان از هفته سی‌ودوم لیگ برتر دوشنبه (26 فروردین) ساعت 17 در ورزشگاه تختی دورود برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)