هافبک تیم سپاهان گفت: می خواهیم چهارمین قهرمانی پیاپی را بدست آوریم.

امید ابراهیمی در گفت و گو با اوج درباره دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ما آماده این مسابقه هستیم. سپاهان و پرسپولیس همواره بازی های جذابی را به معرض نمایش گذاشته اند و حساسیت بالا باعث شده که دو تیم برای برد کار کنند. قطعا این بار هم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس به رده ششم رسیده و این نشان می دهد نتایج ابتدای فصل این تیم اتفاقی بوده است.

وی افزود: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نباید فریب اتفاقات اول فصل این تیم را بخوریم. باید با تمام قدرت مقابل سرخپوشان قرار بگیریم تا انشاءالله سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.

هافبک سپاهان با اشاره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر عنوان کرد: قطعا شرایط طوری است که ما در نیم فصل اول امتیازاتی را از دست دادیم که نباید اما الان شرایطمان خوب است و فقط دو امتیاز تا صدر فاصله داریم.  باید در بازی های باقی مانده بهترین نتایج را بگیریم تا انشاءالله چهارمین قهرمانی پیاپی خود را کسب کنیم.

ابراهیمی در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا از کی روش بابت بازی نکردنش در تیم ملی دلخور است، افزود: من آن زمان که دعوت نمی شدم هم ناراحت نبودم. عقیده من بر این است که تحت هر شرایطی باید به نظر کی روش احترام بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)