سنگربان جوان تیم پرسپولیس گفت: جواب خوبی به اعتماد یحیی گل‌محمدی و ولسلی ننکا می‌دهم.

امیر رضا رفیعی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به حضورش در جمع تیم بزرگسالان پرسپولیس اظهار داشت: افتخار بزرگی است که من در جمع بهترین های فوتبال ایران حضور دارم و امیدوارم روزی دینم را به پرسپولیس ادا کنم و با حضور در ترکیب اصلی نشان دهم قدر این فرصت طلایی را چقدر می دانم.

گلر جوان پرسپولیس افزود: در ابتدای فصل در دیدار دوستانه بین تیم بزرگسالان و امید پرسپولیس مسئولیت حراست از دروازه امیدها را برعهده داشتم که در آن بازی توانستم نمایش خوبی را از خود نشان دهم تا آقایحیی و ننکا، مجوز حضورم در تمرین بزرگسالان را صادر کنند، اتفاقی که یک اتفاق بزرگ برای من بود و از آن نهایت استفاده را خواهم برد.

دروازه‌بانی که فصل قبل در نساجی حضور داشت و در کنار علیرضا حقیقی و هاروت مربی ارمنی قرمزهای قائمشهری بود، در مورد حضورش در کنار دو دروازه‌بان سرشناس پرسپولیس تاکید کرد: علیرضا بیرانوند که گلر اول ایران است و یکی از بهترین های آسیا محسوب می شود و تمرین کنار او برای من افتخار بزرگی است. من از نظر فنی و اخلاقی نکات خوبی را از او یاد گرفته ام و امیدوارم روزی فرا برسد که در پرسپولیس و تیم ملی بتوانم مثل او باشم. احمد گوهری هم فوق العاده است و با هم رفقای خوبی هستیم و او هم تجربیات ویژه ای را به من منتقل می کند. در کنار این دو دروازه بان برتر ایران، مربی توانمندی مانند ولسلی ننکا که هم از نظر فنی و هم اخلاق و رفتار بهترین است و خیلی چیزها را از او یاد گرفته ام، مربی ماست و همه این عوامل دست به دست هم می دهد تا یک جمع فوق العاده را در پرسپولیس داشته باشیم. مجموعه این عوامل باعث شده در پرسپولیس حس و حال خوبی داشته باشم، حسی که در سال های قبل و تیم های قبلی ام آن را تجربه نکرده ام.

رفیعی در مورد هدف گذاری‌اش برای آینده گفت: در وهله اول می خواهم با خوب تمرین کردن و استفاده از تجربیات خوب مربیان و گلرهای دیگر تیم، فرصتی را برای حضور در دروازه پرسپولیس در بازی های رسمی به دست آورم و بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی بدهم. در سال های آینده هم رسیدن به جایگاه ثابت در پرسپولیس و رسیدن به تیم ملی از رویاهایی است که به دنبال تحقق آن هستم. رویای بزرگ من حضور در بایرن مونیخ است و تمام تلاشم را به کار می گیرم که پله به پله و مرحله به مرحله به آرزوهای فوتبالی ام جامه عمل بپوشانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)