مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس توضیحات ویژه ای را در خصوص پرونده های بین المللی باشگاه ارائه کرد.

امیرعلی حسینی با اشاره پی گیری پرونده لوکادیا اظهار داشت: باشگاه با سیاست ویژه خود این پرونده را پی گیری می کند.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد این پرونده مهم افزود: پی گیری ها برای احقاق حق پرسپولیس انجام می شود و خیال هواداران بابت این موضوع راحت باشد.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده بوژیدار رادوشوویچ تصریح کرد: با مساعدت و تلاش آقای درویش و مدیران باشگاه قسط اول رادو حدود 4-5 روز قبل از سررسید زمانش پرداخت شد و مشکلی بابت این موضوع وجود نداشت. این در حالی است که قرار است اقساط بعدی هم طبق زمان بندی اعلام شده به این بازیکن پرداخت شود تا پرونده بدهی این دروازه بان در موهد مقرر بسته شود.

حسینی در خصوص زمان پرداخت های بعدی به این بازیکن گفت: پس از مصالحه ای که با این بازیکن در دادگاه عالی ورزش صورت گرفت، قرار شد بدهی پرسپولیس به رادوشوویچ طی 4 قسط در بازه زمانی یک ساله به او پرداخت شود که پس از پرداخت قسط اول این روند به موقع آغاز شد. این در حالی است که  قسط دومی که پرسپولیس به این بازیکن پرداخت می کند حدود 2/5 ماه دیگر است.

وی در پایان خبر خوبی را برای هواداران داشت و در خصوص پرونده های بین المللی پرسپولیس گفت: با تلاشی که صورت گرفته است در حال حاضر پرونده باز و مفتوح بین المللی نداریم و تمام پرونده های خارجی مان بسته شده است. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)