هافبک تیم ملی کشورمان گفت: اتحاد و همدلی به وضوح در تیم ملی دیده می‌شود و همه در تلاشند تا نتیجه‌ای در نام و شان ایران کسب کنند.

وحید امیری در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: چیزی که اکنون به وضوح به چشم می‌آید، این اتحاد و همدلی است که در تیم به وجود آمده. چون نزیک جام جهانی هستیم، تمام مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان این است که این همدلی به شکل خوب به وجود آید تا در جام جهانی نتیجه‌ای در خور نام ایران کسب کنیم.

ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: اسکوچیچ زحمت کشیدند و تیم ملی را به جام جهانی رساندند ولی در توانایی، اقتدار و مسائل فنی حرفی در خصوص کی‌روش نمی‌ماند. او در بهترین تیم‌های دنیا مربیگری کرده و 8 سال نیز در ایران زحمت کشیدند. در این مدت ایران همیشه در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیا نام داشت. الان همه می‌بینیم که همگی در حال تلاش هستند و کادر فنی و کادر مدیریت می‌خواهند بهترین نتیجه را بگیرند. ان‌شاءالله بتوانیم چیزی که مردم و خود ما انتظار داریم را بدست آوریم.

امیری اظهار داشت: هر چند کار ما بسیار سخت است و برخی پیش از مسابقات، این گروه را کوچک کردند و صعود ایران را آسان دانستند ولی کار بسیار سخت است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین نمایشمان را به اجرا گذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)