بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از اینکه بعد یک سال و نیم برای سرخپوشان گلزنی کرده است، احساس خوشحالی می‌کند.

وحید امیری بعد از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر، گفت: تیم ما به این 3 امتیاز نیاز داشت که با نهایت تلاش بازیکنان، کادر فنی و هواداران آن را کسب کردیم. با آرامش خاطر به استقبال تعطیلات فیفا دی می‌رویم.

وی افزود: خودمان را برای بازی‌های لیگ نخبگان آسیا آماده کنیم و باید در سطح و مرحله بالاتری قرار بگیریم. نیاز است که قوی‌تر برویم و نماینده قدرتمندی برای کشورمان باشیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد تغییر پست از دفاع چپ به حمله، عنوان کرد: کمی سخت است که خودت را وقف بدهی؛ قبلاً باید از دروازه خودت دفاع می‌کردی و الان باید برای گلزنی تلاش کنی. خداراشکر با حمایت هم تیمی‌ها و کمک کادر فنی توانستم خودم را به آن شرایط برسانم. مهم 3 امتیاز مسابقه بود که توانستیم کسب کنیم.

امیری راجع‌ به گلایه‌های افشین پیروانی بابت برگزاری 3 دیدار خانگی پرسپولیس در خارج از تهران و نظر هم تیمی‌هایش درباره این موضوع، گفت: هر 2 هفته‌ای که در خارج از تهران بازی داشتیم ساعت 5 صبح به خانه رسیدیم. طبیعی است که فشار مضاعفی به ما وارد می‌شود و ریکاوری زیادی نیاز دارد. اگر بازی در تهران باشد بازیکن می‌تواند نیم ساعته به خانه برسد و ریکاوری کمتری داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم فکری کنند، چرا که روز 26 شهریور با الاهلی و بعد از آن با پاختاکور در تهران بازی داریم. هنوز نمی‌دانیم بازی ما در تهران یا یک شهرستان دیگر برگزار می‌شود! این جای بحث دارد. امیدوارم تلاش کنند چون این موضوع برای فوتبال ما زیبا نیست. می‌دانیم همه تلاش خودشان را انجام می‌دهند، اما امیدوارم زود مشکل را برطرف کنند تا بتوانیم کنار هواداران‌مان بازی کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد احتمال میزبانی تیمش در خارج از کشور عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد هر چند با شرایطی که رقم خورده و با کمبود امکاناتی که در تهران و مشکل VAR داریم، چه بسا این اتفاق میزبانی در خارج از کشور بیفتد که زیبنده نیست.

امیری درباره آخرین شرایط پرسپولیس، اظهار داشت: طبیعی است که بازیکنان قدیمی با کادر فنی و بازیکنانی که تازه به تیم وارد شدند، برای هماهنگی زمان بیشتری نیاز دارند. امروز این اتفاق افتاد چون بدنسازی خیلی سنگینی داشتیم. احساس می‌کنم هفته به هفته اتفاقات بهتری می‌افتد و تیم بهتر می‌شود.

وی در مورد عدم دعوت به تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ان‌شاءالله موفق باشند و احترام می‌گذارم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی کشور ما بیفتد. همین که پرچم کشور بالا باشد، ما خوشحالیم. هر بازیکنی که لباس تیم ملی را بپوشد جای خالی خوشحالی دارد. از اینکه روز به روز شاهد بازیکنان ایرانی به ویژه مهدی طارمی هستیم، خیلی خوشحالیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد صحنه گلش که با ضربه محکم عیسی آل‌کثیر و تاثیرگذاریش منجر به گل شد، توضیح داد: واقعیت صحبتی با عیسی آل‌کثیر نداشتم؛ ولی هر نیتی که داشت اتفاق خوبی افتاد. بعد از یک سال و نیم اولین گلم را برای پرسپولیس زدم و خیلی خوشحال شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)