پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم پرسپولیس گفت: همیشه بازی پرسپولیس و سپاهان حساسیت‌های خاص خودش را دارد و به نظر می‌توان این دیدار را یکی از دربی‌های ایران لقب داد.

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود قرمز‌پوشان پایتخت خاتمه یافت.

وحید امیری در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود همیشه بازی سپاهان و پرسپولیس خاص است. همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به نظرم می‌توان این دیدار را یکی از دربی‌های ایران لقب داد

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازی سختی بود خدا را شکر توانستیم بازی را برنده شویم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

امیری در واکنش به این سؤال که هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده است و ممکن است پرسپولیس زودتر از پایان فصل قهرمان شوید، نظر شما در این مورد چیست، گفت: بالاخره ما پرسپولیس هستیم و پرسپولیس محکوم به برد است هر بازی می‌رویم تا برنده شویم این هواداران انتظار دارند بازی را ببریم مطمئن باشید هیچ بازی را دست‌کم نمی‌گیریم و همیشه می‌روم تا هواداران را شاد کنیم.

وی در واکنش به این سؤال که فصل بعد با پرسپولیس تمرین می‌کنی یا خیر، گفت: قطعاً من سرباز پرسپولیس و تیم ملی هستم فعلاً‌ تمرکزم را گذاشته‌ام تا بازی‌های خوبی را برای تیم پرسپولیس به نمایش بگذارم. چون هواداران اول به دنبال دیدن بازی خوب و تماشاگرپسند هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)