پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قرارداد فصل گذشته من خیلی کم بود اما در آینده من هم قرارداد میلیاردی خواهم بست.

وحید امیری در حاشیه سومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی با عنوان یادواره 2500 شهید جامعه فوتبال درباره مشکلات خروجی تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان اظهار داشت: متأسفانه باز هم ما نمی‌توانیم با تیمی کامل راهی اردوی خارجی شویم. هر بار که تیم ملی قرار است راهی سفر شود، اتفاقات اینچنینی رخ می‌دهد.

وی افزود: اتفاقاتی که پیرامون سفر تیم ملی به خارج از کشور رخ می‌دهد، از نظر روحی و روانی تأثیرات منفی روی بازیکنان می‌گذارد. امیدوارم مشکل بازیکنان به زودی حل شود و بتوانند تیم ملی را در سفر به ازبکستان همراهی کنند. این خیلی بد است که یک روز مانده به سفر تیم ملی اعلام می‌کنند فلان بازیکن مشکل دارد. به عقیده من مقصر مسئولانی هستند که از پیش این مسئله را به مربیان تیم ملی اعلام نمی‌کنند و پیگیر حل مشکلات بازیکنان نیستند.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مالیاتی دارد یا نه، گفت: قرارداد من مبلغ خیلی ناچیزی بود که مالیات خاصی هم نداشت. 178 میلیون تومان مبلغ قراردادم بود اما انشاءالله در آینده من نیز قرارداد میلیاردی امضا خواهم کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است یا نه، گفت: من یک سال دیگر با باشگاه نفت قرارداد دارم و تابع تصمیمات آنها هستم، ضمن اینکه با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره رسمی انجام نداده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)