هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم وعده داد در دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان با هدف برد و کسب امتیاز وارد زمین خواهند شد.

وحید امیری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در چارچوب هفته نخست لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: با توجه به فرمت جدید برای لیگ قهرمانان آسیا می‌دانیم کارمان نسبت به سال‌های قبل سخت‌تر است ولی پرسپولیس نشان داده در هر بازی به برد فکر می‌کند. بازی فردا نه فقط برای ما، بلکه برای حریف نیز سخت است و قول می‌دهم برای پیروزی به زمین برویم. در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و هدف بزرگی داریم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شاید بازیکنان بزرگی در تیم‌های رقیب حضور داشته باشند، اما ما در سال‌های اخیر نشان دادیم هر زمان به معنای واقعی تیم بودیم اتفاقات بزرگی را رقم زدیم. تمام فکرمان گرفتن نتیجه‌ای در خور نام پرسپولیس و خوشحالی هواداران بوده است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار هستند فردا با امتیاز از زمین خارج شوند، گفت: شاید پاسخ سؤال شما را در صحبت‌های قبلی‌ام داده باشم. تیم ما به معنای واقعی تیم است و اگر در سال‌های اخیر دو بار به فینال آسیا راه یافته‌ایم به این دلیل بوده است که کنار هم بوده‌ایم. الان با شرایط و آمادگی جسمانی بهتر به میدان می‌رویم. ما چالش خوبی را نه فقط برای خودمان، بلکه برای رقیب رقم می‌زنیم. شاید حریفان نفرات قوی داشته باشند، اما ما یک تیم هستیم و فردا قطعاً با امتیاز اینجا را ترک می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)