پرسپولیس نیوز : هافبک ملی پوش تیم نفت تهران گفت: بیماری کی روش کوچکترین تاثیری روی بچه های تیم ملی نگذاشته بود.

 وحید امیری یکی از مردان تاثیرگذار کی روش در دیدار مقابل گوام بود. امیری می گوید زیاد اهل مصاحبه نیست. اما مگر می شود بعد از بازی تیم ملی و کسب یک پیروزی پرگل صحبت نکند.

*از بازی برگشت مقابل گوام شروع کنیم. باز هم 6 تایی کردیم.

بازی خیلی خوبی را مقابل گوام انجام دادیم. مهم امتیاز بود که آن را به دست آوردیم. در کنارش با اقتدار حریف را شکست دادیم، 3 امتیازی را کسب کردیم که با توجه به پیروزی ترکمنستان مقابل عمان باعث شد صدر نشین شویم وشرایط مان برای صعود از این گروه فراهم شود. خدا را شکر پیروز شدیم.

*در زمان حضور تیم ملی در گوام بحث بیماری کی روش خیلی سر و صدا به پا کرد. در جریان این خبر بودید؟

در این مورد من توجهی به اخبار پیرامون آن نداشتم و اطلاعی هم در مورد قضیه به دستم نرسیده بود. به جرات هم می توانم بگویم کوچکترین تاثیری روی بچه های تیم ملی نگذاشته بود. در نهایت هم توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

*به نظر تو گوام ضعیف بود یا ما خیلی قوی بودیم؟

ما خیلی خوب بودیم. چرا که در تهران هم 6 گل به این تیم زدیم. در خاک حریف هم توانستیم 6 گل بزنیم.آن هم در حالی که گوام در چند بازی اخیر هیچ شکستی در خانه نداشت. دو بازی را در خانه برنده شده و یک بازی را هم مساوی کرده بود. ولی ما ضمن ارائه یک بازی کاملا تهاجمی که از دقیقه 1 تا 90 فقط حمله کردیم توانستیم با 6 گل این تیم را شکست دهیم.

*در مورد شرایط خودت در تیم ملی بگو.

شرایط خوبی دارم و من هر موقع برای تیم ملی به میدان بروم با تمام وجود بازی می کنم. الان هم می روم در تیم باشگاهی ام بازی کنم. تا 5 ماه دیگر که دوباره اردوی تیم ملی تشکیل خواهد شد. انشاالله باز  هم به اردو دعوت شوم و در حد خودم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

*در مقطعی که به همراه تیم ملی در کشور گوام بودی خبر حضورت در پرسپولیس در نشریات ایران منتشر شد. آیا این خبر صحت دارد؟

هیچ صحبتی در مورد حضور در پرسپولیس نشده و تا نیم فصل هم 5،6 بازی مانده است. در این مقطع نقل و انتقالات انجام می شود و اگر قرار بر انتقالی باشد آن موقع انجام می پذیرد.

*به عنوان سوال پایانی نظرت در باره شایعه رفتن کی روش از ایران چیست؟

به نظر من آنچه ملت ایران از تیم ملی می خواهد به آن دست یافته است. هم تیم ملی جوان شده و هم نتایج قابل قبولی می گیریم. پس دلیلی ندارد بخواهیم درباره رفتن کی روش از ایران حتی فکر کنیم. او مربی بادانش و سطح بالایی است و با برنامه کار خود را انجام می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)