مرجع خبری پرسپولیس : حداقل از این بچه خجالت بکشید، نصف سن شما را هم ندارد ببینید چطور تمرین می کند !

«حداقل از اين بچه خجالت بكشيد! نصف شما سن و سال دارد و اينطوري تمرين مي‌كند. خودتان بگوييد كه آيا حق اين بچه هست كه يك روزي توي اين دروازه بايستد يا نه؟» اينها جملات معروف احمدرضا عابدزاده در وصف پسرش امير، آن هم در جريان تمرينات اول فصل پرسپوليس است. عابدزاده كوچك كه به تازگي از انگليس به تهران برگشته هر روز همراه با دروازه‌بانان مطرح و بزرگسال پرسپوليس تمرين مي‌كرد و جالب اينكه وقتي آنها نفس‌شان بالا نمي‌آمد، بچه عقاب پا به پاي پدرش تمرين مي‌كرد.
پرورش يافتن زير نظر پدري اسطوره و منضبط باعث شد تا امير خيلي زود راهي تيم‌هاي انگليسي شود و حتي پس از آن به اردوي تيم ملي نوجوانان دعوت شود. امير عابدزاده كه در حال حاضر در كالج تاتنهام تحصيل مي‌كند، جزو شاگردان برتر رشته بيزينس اقتصادي محسوب مي‌شود.
امير كه برخلاف پدرش درس‌خوان است در تحصيل هم خوب پيش رفته است. بچه عقاب كه در حال حاضر عضو تيم فوتبال «تايگر لندن» است تا چندي پيش در تمرينات تيم تاتنهام نيز شركت مي‌كرد ولي پس از خريد يك دروازه‌بان نوجوان ايتاليايي امير ترجيح داد براي بازي كردن، تيم جديدي را انتخاب كند.
عابدزاده جوان كه مي‌كوشد با يكي از تيم‌هاي اسمي‌تر انگليس قرارداد ببندد، در حال حاضر مذاكراتي را با باشگاه «بيرمنگام» داشته و با توجه به روند مثبت مذاكرات، به احتمال فراوان تا چندي ديگر عقاب كوچك قراردادش را با اين باشگاه منعقد خواهد كرد.

امير عابدزاده: مي‌خواهم جانشين پدرم شوم
امير كه تا چندي پيش در اردوي تيم ملي نوجوانان شركت داشت و همراه اين تيم راهي اردوي كيش شده بود در مورد آخرين وضعيتش مي‌گويد: «در مورد وضعيت تحصيل و كالج هيچ مشكلي نيست و همه چيز به خوبي سپري مي‌شود ولي در مورد فوتبال دوست دارم وضعيت بهتر شود. تاتنهام شرايط خوبي داشت ولي با آمدن گلر ايتاليايي ترجيح دادم به جايي بروم كه بازي كنم و حالا فكر مي‌كنم كه بيرمنگام شرايط بهتري داشته باشد.»
عابدزاده كوچك در مورد بازگشتش به اردوي تيم ملي نوجوانان ادامه مي‌دهد: «وقتي شنيدم كه در ليست بازيكنان نيستم خيلي ناراحت شدم ولي وقتي در اين مورد بيشتر فكر كردم به اين نتيجه رسيدم كه شايد چون از ايران دور بوده‌ام، چنين اتفاقي افتاده و مرا يادشان رفته است! به هر حال پوشيدن پيراهن تيم ملي و حتي دعوت شدن به اردوي اين تيم همچنان جزو بزرگترين آرزوهاي من است. مسلما كسي با سن و سال من دوست ندارد كه از خانواده‌اش و خصوصا پدرش دور باشد! ولي من براي پيشرفت در فوتبال حاضر شدم تا همه اين سختي‌ها را تحمل كنم تا براي خودم كسي شوم و به جايي برسم.»
روياي عابدزاده شدن و پوشيدن پيراهن عقاب آسيا همچنان بزرگترين آرزوي بچه‌عقاب است: «هميشه دوست داشته‌ام كه جانشين خوبي براي پدرم باشم و بتوانم جاي او را بگيرم. مي‌دانم كه او هم از اين موضوع خوشحال مي‌شود و شايد به همين دليل است كه ما حاضر شده‌ايم از هم دور باشيم. دوست دارم به تيم ملي دعوت شوم و خودم را نشان دهم چون مي‌دانم كه مربيان تيم ملي نوجوانان و آقاي دوستي از صداقت خوبي برخوردار هستند و مي‌توانم با آنها تجربيات خوبي را كسب كنم.»
احمدرضا عابدزاده: آقاي دوستي امير را هم ببيند
احمد عابدزاده يكي از اسطوره‌هاي فوتبال ايران و مربي فعلي تيم پرسپوليس همچنان با همان نظم و ديسيپلين خاص خودش صحبت مي‌كند. او حتي در مورد پسرش امير نيز طوري صحبت مي‌كند كه انگار در مورد دروازه‌بان تيم نوجوانان پرسپوليس حرف مي‌زند: «بايد خودش را نشان دهد. البته كارش خيلي سخت است. كسي او را نمي‌بيند و همه از او بي‌خبر هستند. نمي‌دانم، شايد قسمت اين بچه هم اين بوده! البته من هرگز از امير بي‌جهت حمايت نكرده‌ام و حالا هم قصد دخالت در كار كسي را ندارم، اما به عنوان يك مربي و كسي كه سابقه‌اي در اين فوتبال دارد، فكر مي‌كنم كه حتي اگر از امير تست هم بگيرند، او مي‌تواند خودش را نشان دهد. من به سليقه و نظر كادر فني تيم ملي نوجوانان و آقاي دوستي احترام مي‌گذارم ولي با تمام اين حرف‌ها فكر مي‌كنم كه مي‌شود با توجه به وضعيت خوب امير او را نيز مورد بررسي قرار داد.» احمدرضا كه ترجيح مي‌‌دهد تا همچنان امير روي پاي خودش بايستد،حتي وقتي از عابدزاده در مورد مكالمه تلفني‌اش با افشين قطبي و دعوت ميثاق معمارزاده مي‌پرسيم، سكوت مي‌كند تا تمركزش به هم نريزد .در حالي كه احمدرضا عابدزاده تلاش مي‌كند تا كوچكترين صحبتي در مورد پسرش امير و حضور او در اردوي تيم ملي نوجوانان انجام ندهد، شنيده‌هاي ما حكايت از آن دارد كه بعضي از نزديكان اين تيم در مورد آمادگي و قابليت‌هاي فني امير عابدزاده صحبت‌هايي را با مربيان اين تيم انجام داده‌اند و در صورت مساعد بودن نظر علي دوستي، بار ديگر بچه عقاب به اردوي تيم ملي نوجوانان دعوت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)