پرسپولیس نیوز : دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس مسابقات شش جانبه همزمان با میلاد مولی الموحدین علی (ع) جام امام علی(ع) را از روز چهار شنبه به مدت سه روز به صورت حذفی برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس روز جمعه بازی فینال این جام با تبریک داریوش سودی ریاست دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت مولود کعبه و فتح خرمشهر آغاز شد و تیم دانشجویان فوتبال کلاس A  برابر تیم اساتید و کارکنان در زمین چمن مصنوعی درفشی فر، بازی فینال را انجام دادند.

حمید استیلی ، سعید شیرینی ، وجیه الله چشمه سری، حمید عباسی، علی صانعی، محمد طاهری ،اساتید و دانشجویان از مهمانان این دیدار بودند. در پایان وقت قانونی این بازی دو تیم به تساوی ۳-۳ رسیده و در وقت اضافهبه نتیجه  ۴-۴ دست یافتند که در ضربات پنالتی دانشجویان توانستند با نتیجه ۹ بر ۸ به قهرمانی این مسابقات دست یابند.
 
لازم به ذکر داریوش سودی ریاست دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس با ۴ گل آقای گل بازیها ، اسماعیل حکم آبادی بازیکن برتر فنی و تیم آمادگی جسمانی نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از بازیها شناخته شد و هدایایی به تیم اول از سوی محمد رویانیان رئیس هیات امناو هم چنین اعضای هیات امنای دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس داده شد.

محمد طاهری ، داریوش سودی و علی صانعی در این بازی هر کدام یک گل به ثمر رساندند وهم چنین میثم غلامی ، رضا جهش ، حسین حبیب الهی و اسماعیل حکم آبادی گلزنان تیم دانشجویی فوتبال کلاس Aبودند.

برگزاری انتخابات دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پرسپولیس
همچنین انتخابات دانشجویی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس با حضور اکثریت دانشجویان ، ریاست و معاونتهای دانشگاه ، اساتید، مسولان باشگاه ، حمید استیلی  به عنوان نماینده محمد رویانیان رییس هیات امنای دانشگاه و محمد طاهری سوم خرداد ماه در درفشی فر برگزار شد.

 داریوش سودی در این مراسم با تاکید بر ضرورت حضور دانشجویان در انتخابات نماینده دانشجویی  و فرهنگی گفت : نماینده انتخابی شما در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های این مرکز بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است  و از این روی  از شما می خواهم که با دقت و آگاهی  نماینده خود را انتخاب کنید .

  در این انتخابات مهدی اردستانی با کسب ۵۸ درصد آرا بیشترین رای را به دست آورد و  به عنوان نماینده دانشجویی این مرکز انتخاب شد. میثم  غلامی نیز با کسب ۵۴ درصد آرا به عنوان نماینده فرهنگی داشجویان به مدت یک سال انتخاب شد.

سعید عرب باقری ،محمد آران و سهیل شفیعی فرد از ذیگر نامزدهای دانشجویی بودند که موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند.

 

http://www.perspolis-uast.ir/wp-content/uploads/2013/05/IMG_2260.jpg

 

http://www.perspolis-uast.ir/wp-content/uploads/2013/05/IMG_2265.jpg

 

http://www.perspolis-uast.ir/wp-content/uploads/2013/05/IMG_2272.jpg

 

http://www.perspolis-uast.ir/wp-content/uploads/2013/05/IMG_2291.jpg

 

http://www.perspolis-uast.ir/wp-content/uploads/2013/05/IMG_2279.jpg

 

http://www.perspolis-uast.ir/wp-content/uploads/2013/05/IMG_2302.jpg

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)