مرجع خبری پرسپولیس : رفت و آمدهای ستاره ها و انتخاب عکس بالای صفحه مرجع خبری پرسپولیس طی سال های گذشته اتفاقات جالبی را در پی داشته است.

 

 

طی 5 سال فعالیت مرجع خبری پرسپولیس اتفاق عجیبی افتاده و تصویر هر بازیکنی به عنوان سردر ورودی سایت انتخاب شده است ، بازیکن بخت برگشته طولی نکشید که از این تیم رفته است!

 

 

 

 

در سال های ابتدایی افتتاح سایت ، تصویر دسته جمعی بازیکنان به عنوان هدر سایت انتخاب می شد. یکی از این تصاویر عکس دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس در دوران زمام داری مصطفی دنیزلی در این تیم به همراه عکس احمدرضا عابدزاده اسطوره این باشگاه بود.

 

 

 

نزدیکی های قهرمانی بود که بنر دسته جمعی اتحاد پرسپولیس رونمایی شد:

 

http://up.perspolisnews.com/images/ttk76trzklww1rololk.jpg

 

 

 

اولین بازیکنی که جدا از ترکیب 11 نفره تیم توانست هدر سایت را به تسخیر خود در آورد علیرضا نیکبخت واحدی ستاره محبوب آن روزهای پرسپولیس بود. چرخش روزگار و دوری از دوران آمادگی و ماجرای منشور اخلاقی نیکبخت را از پرسپولیس جدا کرد و به صبای قم فرستاد.

 

 

بعد از نیکبخت نوبت جادوگر آسیا بود که پس از سالها به کشور بازگشته و از تیم المپیک قطر به پرسپولیس پیوسته بود. یکه تازی به کریمی هم وفا نکرد و ماجرای امضای قرارداد ترکمنچای و درگیری با عباس انصاری فرد و پرشدن لیست باعث شد کریمی تنها یک فصل پس از حضور در پرسپولیس راهی استیل آذین شود و جای خود را در هدر سایت به نفر بعدی بدهد.

 

 

 

ستاره بعدی محسن آقای گل بود. از معدود ستاره های پرسپولیس بی ستاره لیگ هشتم فرصت پیدا کرد تا در غیاب چهره های محبوب عرض اندام کند. محسن که پس از مصدومیت طولانی مدت به ترکیب برگشته بود با بی مهری زلاتکو کرانچار در لیگ نهم مواجه شد و اکثر روزهای فصل نیمکت نشین بود تا با ورود علی دایی دوباره به ترکیب تیم بازگشت و گلزنی هایی آغاز شد. پیشنهاد بالا و عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد باعث شد خلیلی هم از پرسپولیس برود!

 

http://up.perspolisnews.com/images/sck4faceh9r65zjtu42l.jpg

 

 

 

با رفتن خلیلی یک پرسپولیس ماند و یک آقا کریم! این آخری دیگر از پرسپولیس جدا نشد بلکه از فوتبال خداحافظی کرد! کاپیتان کریم باقری میانه فصل با بازی برابر تیم برزیل از تیم ملی و سپس از فوتبال خداحافظی کرد و کفش ها را آویخت اما به احترام یک دهه فعالیت او در ارتش سرخ تا پایان فصل تصویر او در بالای سایت باقی ماند.

 

 

 

پس از پایان لیگ و بالا بردن جام حذفی آقا کریم هم از پرسپولیس رفت و هدر سایت خالی شد. عکس بازیکنان جای خود را به عبارت حمایتی از پرسپولیس داد . حالا نوبت شماست که انتخاب کنید چه کسی فصل آینده از پرسپولیس برود! تجربه 5 سال گذشته ما ثابت کرده هرکس بالای سایت برود حتی اگر تیمش را عوض نکند از فوتبال خداحافظی میکند!

 

جمله بالا فقط یک شوخی بود. برای فصل آینده تصمیم به نظرسنجی از شما در خصوص انتخاب تصویر هدر سایت گرفته ایم چراکه صاحبان اصلی سایت شما هواداران پرسپولیس هستید.

 

قصد داشتیم تا پایان فصل نقل  و انتقالات و اضافه شدن بازیکنان جدید منتظر بمانیم اما رکود بیش از حد بازار نقل و انتقالات باعث شد از این امر صرف نظر کنیم. از انتخاب تصاویر اعضای کادر مدیریتی ، سرپرستی و مربیان تیم معذوریم و تنها به بازیکنان اکتفا می کنیم.

تنها یک بازیکن انتخاب خواهد شد. از طریق بخش نظرات پایین همین صفحه تنها به یکی از گزینه های موجود رای دهید:

 

 

1. باقی ماندن هدر فعلی : لوگوی پرسپولیس +هواداران بدون عکس بازیکن


2. تغییر هدر فعلی : لوگوی پرسپولیس +هواداران با عکس بازیکن


2-1. علیرضا حقیقی

2-2. علیرضا نورمحمدی

2-3. مجتبی شیری

2-4. ش.رضایی

2-5. علیرضا محمد

2-6. ابراهیم شکوری

2-7. حمید علی عسگری

2-8. امیرحسین فشنگچی

2-9. محمد نوری

2-10. مازیار زارع

2-11. حسین بادامکی

2-12. هادی نوروزی

2-13. غلامرضا رضایی

2-14. محمد منصوری

2-15. سامان آقازمانی

2-16. علی کریمی

2-17. محمد نصرتی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)