پرسپولیس نیوز: براساس اعلام یک سایت در کشور کرواسی، سرمربی پرسپولیس گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور است.
 
در پی شکست 2 بر صفر تیم ملی کرواسی در هفته هشتم از مرحله انتخابی یورو 2016 که دومین بازی بدون برد متوالی این تیم پس از تساوی بدون گلش در آذربایجان بود، فدراسیون فوتبال کرواسی نیکو کواچ را از سرمربیگری تیم ملی کرواسی برکنار کرد. داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئت رئیسه این فدراسیون ظرف 10 روز آینده یا بیشتر با گزینه‌های جانشینی کواچ مذاکره خواهد کرد.
 
سایت «تی‌پورتال» کرواسی اعلام کرد، روز سه‌شنبه رسانه‌های کرواسی از جانشینی آنته کاچیچ، سرمربی فعلی اِن‌کِی لوکوموتیو کرواسی به جای نیکو کواچ خبر دادند، ولی این مربی 61 ساله در مصاحبه با سایت «تی‌پورتال» عنوان کرد خودش انتظار این انتصاب را ندارد، چون فدراسیون فوتبال کرواسی با طرح این شایعات به دنبال خریدن وقت برای مذاکره با کاندیداهای دیگر است.
 
این سایت همچنین مدعی شد، فدراسیون فوتبال کرواسی فردی را مأمور مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین دینامو زاگرب می‌کند و بر این نکته تأکید کرد که این مذاکره نتیجه خواهد داد. در سویی دیگر یک منبع آگاه و قابل‌اعتماد به سایت «تی‌پورتال» خبر داده که برانکو گزینه اول فدراسیون فوتبال کرواسی و زدراوکو مامیچ از افراد پرنفوذ در فوتبال کرواسی است.
 
براساس این گزارش، سایت یادشده در پایان گزارش خود به سوابق برانکو اشاره کرده و آورده است: برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی 1998 فرانسه که تیم ملی کرواسی به عنوان سومی رسید، دستیار میروسلاو بلاژویچ بود. او همچنین در جام جهانی 2006 آلمان، هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته است. برانکو در حال حاضر هدایت تیم پرطرفدار پرسپولیس را بر عهده دارد، تیمی که در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران جای دارد و به نظر نمی‌رسد با این شرایط فسخ قراردادش با این باشگاه کار دشواری باشد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)