دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بار دیگر در تابستان خبرساز شد و با فسخ قراردادش همه را شوکه کرد.

بیرانوند روز گذشته با ارسال درخواست فسخ قراردادش به سازمان لیگ، قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. این در حالی بود که بعد از عقد قرارداد دو ساله در فصل گذشته، مدیران پرسپولیس مدعی شده بودند که تمامی مسیرهای فسخ قرارداد و دریافت رضایتنامه‌ این دروازه‌بان را بسته‌اند و او حتی در صورت در اختیار داشتن پیشنهاد (داخلی و خارجی) قادر به فسخ یکطرفه نخواهد بود و باید از باشگاه رضایتنامه دریافت کند.

اما پیگیری‌ها مشخص کرده که دلیل درخواست فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند به چه منظور و با استفاده از چه بندی از قراردادش بوده است؛ شماره یک پرسپولیس با سود بردن از الحاقیه قراردادش و بند سوم آن اکنون موفق به دریافت فسخ قراردادش شده است. در این بند اینطور آمده که: “در صورتی که در پایان فصل، باشگاه کلیه مطالبات بازیکن را پرداخت ننماید بازیکن می‌تواند بعد از 15 روز از آخرین بازی فصل بیست و سوم، اعم از بازی‌های لیگ برتر یا حذفی، قرارداد خود را به صورت یکجانبه فسخ نماید.

علیرضا بیرانوند نزدیک به 2 میلیارد و اندی از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و این در حالیست که پاداش‌های این فصل نیز برخلاف تصور این دروازه‌بان جزو درصد قراردادی‌اش ثبت شده است. با این حال همانطور که عنوان شد طبق قرارداد الحاقیه، حتی در صورت باقی ماندن ریالی از قرارداد او قادر خواهد بود از 15 روز درخواست فسخ یکطرفه قراردادش را داشته باشد و اکنون این اقدام را صورت داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)