پرسپولیس نیوز : تصویر نامه بازیکنان پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان در حمایت از مدیرعامل برکنار شده این باشگاه منتشر شد.

در پی کنار گذاشتن محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس امروز(دوشنبه) بازیکنان این تیم در اردوی رامسر نامه‌ای را به مسئولان وزارت ورزش و جوانان نوشتند که این نامه در اختیار فارس قرار داده شد.

تنظیم و امضای چنین نامه ای در برخی رسانه ها تکذیب شد و به همین دلیل برای تنویر افکار عمومی تصویر آن منتشر می شود.
متن نامه:

جناب آقای دکتر عباسی
وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و ادای احترام
همانطور که اطلاع دارید در سال‌های اخیر یک تجربه تلخ در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس همواره تکرار شده و آن هم تصمیم پی‌درپی در تغییر مدیریت این باشگاه مردمی است. اغلب نتایج مخرب و غیرقابل جبران نیز با این تصمیم‌ها به بار آمده است. متاسفانه جریانی خاص و منفعت‌طلب که طی سال‌های گذشته فقط در پی منافع شخصی خود بوده‌اند، دوباره دست به کار شده و تحرکاتی در جلب تخریب پرسپولیس و برکناری رویانیان آغاز کرده‌اند تا پرسپولیس را از روی ریل موفقیت خارج کنند.

این فعل و انفعالات باید برای ضربه زدن به پرسپولیس مورد بررسی قرار گیرد. این درحالی است که پرسپولیس هواداران پرشور آن پس از پشت سر گذاشتن بحران‌هایی پی‌درپی اکنون با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی به آینده تیم محبوب خود امیدوارند و بیش از هر چیز نیازمند آرامش است.

ما بازیکنان پرسپولیس نیز همراه و همگام با هواداران پرشور خود ثبات مدیریت در پرسپولیس و بقای رویانیان را راهکار اصلی برای رسیدن به ساحل آرامش و موفقیت این تیم می‌دانیم.

بر همین اساس از حضرتعالی که انسانی صالح بوده و دانایی و توانایی دارید، تقاضا داریم تحت تاثیر تحرکات مشکوک اخیر قرار نگیرید و مثل همیشه با تمام قدرت از رویانیان حمایت کنید تا هم نزد مردم و هم در پیشگاه عدل الهی روسفید و سربلند باشید.

ارادتمند شما؛ بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس

کریم باقری نیز در آخرین لحظات این نامه را امضا کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)