بعد از گذشت چند هفته از ماجرای حمله با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس قبل از بازی این تیم مقابل ذوب آهن ابعاد جدیدی از پرونده مشخص شد.

چند ساعت قبل از شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن ۴ موتورسوار با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و اگر مهارت راننده اتوبوبوس پرسپولیس نبود شاید فاجعه ای بزرگ در اصفهان رخ می داد.

بعد از این اتفاق هرچند عاملان حمله به اتوبوس پرسپولیس شناسایی شدند ولی هنوز جریمه و محرومیتی برای خاطیان این پرونده درنظر گرفته نشده است.

با این حال پرسپولیسی‌ها بیخیال این پرونده نمی شود و با ارسال مدارک جدید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابعاد جدیدی از این پرونده را باز کردند.

پلیس اصفهان ۴ نفر را دستگیر کرد

یکی دو روز بعد از حمله به اتوبوس پرسپولیس پلیس اصفهان اقدام به دستگیری خاطیان کرد و در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند. در بازجویی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر بی گناه هستند و بلافاصله آزاد شدند. ۲ نفر باقی مانده نیز به پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس اعتراف کردند.

کرونا باعث آزادی خاطیان شد

بعد از گذشت چند روز متهمان پرونده به کرونا مبتلا شدند و همین موضوع باعث آزادی آنها به قید وثیقه شد. البته این دو نفر کاملا تحت نظر قرار گرفتند و حق خارج شدن از اصفهان را ندارند.

شکایت جداگانه پرسپولیس به اتهام سوءقصد

نکته جالب ماجرا این است بعد از اعتراف خاطیان به پرتاب نارنجک، باشگاه پرسپولیس از این دو نفر به اتهام سوءقصد علیه اعضای پرسپولیس و اقدام به قتل به صورت جداگانه شکایت کردند و پرونده حقوقی این دو نفر را به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فرستادند تا همه ارکان فدراسیون فوتبال در جریان ماجرا قرار بگیرند و این موضوع را پیگیری کنند.

نام و تصویر خاطیان منتشر شد

طی روزهای گذشته در فضای مجازی عکس‌ها و فیلم‌هایی از خاطیان ماجرای اصفهان منتشر و حتی نام این افراد هم مشخص شد. گویا لو رفتن تصاویر این ۲ نفر کار هواداران پرسپولیس بوده و از همین رو باشگاه پرسپولیس از هوادارانش به خاطر کمک در این پرونده تشکر کرد.

باشگاه پرسپولیس: خواهان اشد مجازات برای خاطیان هستیم

آنطور که مشخص است باشگاه پرسپولیس با استفاده از حق قانونی خود به شدت دنبال روشن شدن ماجرا است و می خواهد برای خاطیان اشد مجازات درنظر گرفته شود.

در این رابطه شنیدیم ۲ نفری که به پرتاب نارنجک اعتراف کردند هنوز حرفی درمورد اینکه از چه کسانی برای حمله به اتوبوس پرسپولیس دستور گرفتند نزده و نیتشان را برای این کار اعلام نکرده اند. با این حال پرسپولیسی‌ها فکر می کنند این ماجرا پشت پرده دارد و از جایی برنامه ریزی شده است.

باشگاه پرسپولیس: دلیل این همه تاخیر را نمی فهمیم

یکی از مواردی که باشگاه پرسپولیس در این پرونده خیلی به آن اعتراض دارد این است که فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی هیچ واکنشی نشان نمی دهند و تنبیهی برای عوامل حمله به اتوبوس پرسپولیس در نظر نمی گیرند.

یکی از مدیران پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی گفت: بارها شاهد بودیم برای کوچکترین مسائل در فوتبال سریع جلسه تشکیل می دهند و خیلی‌ها را محروم می کنند ولی برای چنین اتفاق مهمی که جان یک عده به خطر افتاده بود هنوز نه حکمی صادر کرده اند و نه با خاطیان برخورد می کنند.

وی افزود: واقعا ما دلیل این همه تاخیر را نمی فهمیم. خدا به اعضای تیم ما رحم کرد که این اتفاق به فاجعه تبدیل نشد و به خیر گذشت. خدایی نکرده اگر نارنجک به شیشه جلوی اتوبوس و مقابل راننده برخورد می کرد معلوم نبود چند کشته می دادیم و چه فاجعه ای رخ می داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)