پرسپولیس نیوز : پس از انتشار عکس حرکت غیر اخلاقی مهدی رحمتی در شبکه های اجتماعی و پخش آن عکس در برنامه نود انتظار می رفت که محرومیتی سنگین در انتظار دروازه بان استقلال باشد اما در نهایت تعجب شاهد این بودیم که تنها جریمه نقدی برای این بازیکن در نظر گرفته شده است که این موضوع صدای همه ی فوتبالی ها را در آورد.

به نظر می رسد چیزی واضح تر از این عکس ها وجود نداشته باشد و دروازه بانی که ادعای اخلاق مداری اش زمانی که شماره یک تیم ملی بود گوش فلک را کرد می کرد فقط به دلیل دو شعار که برعکس چیزی که استقلالی ها از آن به عنوان فحاشی ناموسی یاد کرده اند ، تنها دو شعار فوتبالی بود! همچین واکنش سخیفانه ای را از خود نشان داد و در نهایت هم تنها به جریمه ای نقدی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد! سکوت مهدی رحمتی در این چند روز کاملا نشان می داد که به او توصیه شده سکوت کند تا یک رای "سوگلی پسند" برای آبی های تهران صادر شود و همه چی ختم به خیر شود.

حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص عکس منتشر شده گفت : « اگر اين عکس‌ها درست باشد و ثابت کند که رحمتي يک حرکت غير اخلاقي انجام داده و کميته‌ انضباطي پس از بررسي‌ها و تحقيقات لازم به اين نتيجه‌ برسد بحثش متفاوت خواهد بود و ما در آن صورت برخورد ديگري خواهيم داشت، اما عکس هاي فعلي از نظر ما واضح نيست.رييس کميته‌ انضباطي در پاسخ به اين سوال که آيا شما زمان زيادي براي بررسي عکس‌ها نياز داريد و آيا تشخيص چنين چيزي واقعا زمانبر است، به ايسنا گفت: ببينيد در يکي از عکس‌ها دستان رحمتي دستکش هست و در ديگري نيست. همين براي ما شبهه ايجاد کرده است، ضمن اين که در هيچ کدام از گزارش‌هاي ناظر داوري مسابقه و … هم چنين چيزي وجود ندارد و ما خودمان هم چيزي نديديم.بنابراين نبايد صرفا بر اساس يک عکس قضاوت مي‌کرديم. تکليف آن دو عکس هم همان طور که گفتم روشن است و هنوز براي ما واضح و اثبات شده نيست. بنابراين کميته‌ انضباطي که بايد هر چه زودتر حکم بازي استقلال و ملوان را صادر مي‌کرد، فعلا بر اساس آنچه از رفتار رحمتي اثبات شده جريمه شش ميليوني برايش در نظر گرفته و اگر در بررسي‌هاي بعدي به نتايج ديگري از رفتار او برسيم، برخورد ديگري خواهيم داشت .»

در خصوص آن عکس توضیحاتی خدمت آقای حسن زاده ارائه می شود تا ایشان فرافکنی ننمایند ! دو عکس مربوط که به یکدیگر چسبانده شده برای دو زمان مختلف از بازی می باشند! عکس چپ که دستکش در دست دروازه بان استقلال نیست مربوط به پایان بازی می باشد که در حال ادامه ی حرکات وقیحانه اش بود و عکس راست از جریان بازی می باشد! در ادامه نیز عکس ها را به صورت جداگانه قرار می دهیم تا آقای حسن زاده و فدراسیون فوتبال قضاوت نمایند ! البته اگر عدالتی باشد …

*لازم می دانیم برای انتشار این عکس ها از تمامی کاربران محترم سایت ، به خصوص خانم ها و کاربران زیر 18 سال پوزش بطلبیم . امیدواریم که موجب تکدر خاطر این عزیزان نگردیم . در واقع دوست نداشتیم در فضای سایت این عکس ها را منتشر کنیم اما اظهارات رئیس کمیته ی انضباطی موجب شد این کار را انجام دهیم . باز هم از همه کاربران عزیز عذرخواهی می کنیم .

 

عکسی که پیشتر در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در برنامه نود نیز پخش شد :

 

عکس های جریان بازی :

عکس های پایان بازی :

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)