پرسپولیس نیوز : روزنامه پرسپولیس که در مدت زمان انتشار مجدد خود با هزینه باشگاه پرسپولیس تأمین بودجه می شد از فردا منتشر نخواهد شد.

پیرو بروز مشکلات مالی برای باشگاه پرسپولیس نایب رییس هیأت مدیره باشگاه در تماس با سردبیر روزنامه ارگان این مجموعه از وی درخواست کرد تا از امروز به بعد این نشریه ورزشی تا زمان برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه منتشر نشود.

طاهری هم امروز در باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر در جمع خبرنگاران عنوان کرده که این تصمیم برخلاف میل باطنی مسئولان باشگاه صورت گرفته و به محض تأمین بودجه بار دیگر این روزنامه منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، مهرداد یوسف شاهی سردبیر این روزنامه با تأیید این مطلب گفت: البته قرار است امروز جلسه ای با مسئولان باشگاه در این باره داشته باشیم اما آنچه مسلم است اینکه با در نظر گرفتن مشکلات عدیده مالی برای باشگاه در حال حاضر بودجه ای برای پرداخت هزینه های روزنامه وجود ندارد و با توجه به اینکه خود باشگاه اسپانسری برای تأمین هزینه هایش ندارد طبعا روزنامه پرسپولیس هم که هنوز نتوانسته به درجه ای از تیراژ برای جذب اسپانسر برسد باید انتشار خود را متوقف کند.

وی تأکید کرد: البته ما همه تلاش مان را می کنیم تا این اتفاق رخ ندهد اما در حال حاضر آنچه بیشتر اهمیت دارد تیم فوتبال باشگاه است و امیدوار هستیم تا با این اقدام کمکی به تیم پرسپولیس صورت بگیرد.

لازم به یادآوری است که دفتر این روزنامه در محل باشگاه پرسپولیس بوده و حدود 20 نفر پرسنل دفتری اعم از خبرنگار و بخش فنی دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)