کتابچه درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های 2019 منتشر می‌شود.

امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: کتابچه درخواست میزبانی جام ملت‌های 2019 آماده شده و در 200 صفحه اطلاعات کامل درباره شرایط ایران برای گرفتن میزبانی توضیح داده شده است.

وی افزود: این کتاب با مقدمه شروع شده و پس از صحبت‌های رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال اطلاعاتی از شهرهای معرفی شده ایران به AFC وجود دارد. در این کتاب اماکن دیدنی، باستانی، گردشگری و… کشور معرفی و تاریخچه‌ای از فوتبال ایران ارایه شده است.

حسینی گفت: تهران، اصفهان، تبریز و مشهد چهار شهر معرفی شده به AFC هستند که اطلاعات آنها از قبیل: معرفی اماکن دیدنی و تفریحی، هتل‌های 5 ستاره، اطلاعات کاملی از استادیوم‌ها، زمین‌های تمرین، فرودگاه‌ها، راه‌آهن و راه‌های مواصلاتی در این کتاب آمده است. همچنین اطلاعاتی که کنفدراسیون آسیا از کشورها خواسته در قالب پرسشنامه ضمیمه کتاب شده و نهایتا تا آخر هفته آینده برای AFC ارسال می‌شود.

وی افزود: باید از سازمان میراث فرهنگی این چهارشهر و همین طور بخش‌هایی چون هتل‌ها، فرودگاه‌ها و… تشکر کنیم که برای تهیه اطلاعات لازم، کمال همکاری را با فدراسیون فوتبال داشتند. امیدواریم با گرفتن امضاهای قانونی باقیمانده و تکمیل شدن اطلاعات و مدارک ایران، آن را به کنفدراسیون آسیا فرستاده تا شانس کشورمان برای کسب میزبانی جام ملت‌های 2019 افزایش یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)