پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد مقابل شمس آذر ۹۵درصد مسیر قهرمانی را هموار می‌کند و با روحیه مضاعف و شکست ناپذیر مقابل مس قرار خواهیم گرفت.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و تصاحب صدرنشینی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال خوزستان در یک بازی مرگ و زندگی مقابل پرسپولیس قرار داشت و یک امتیاز آن‌ها را از قعر جدول نجات نمی‌داد و به همین دلیل مقابل مقابل سرخپوشان انتحاری بازی کردند. تلاش شاگردان اوسمار مثال زدنی بود و از تمام آن‌ها بابت این شاهکار تشکر می‌کنم.
بازی مقابل شمس آذر حساس و غیرقابل پیش‌بینی است

وی در ادامه گفت: ۳ گلی که پرسپولیس در نیمه نخست مقابل استقلال خوزستان دریافت کرد باعث ایجاد شوک به بازیکنان و هواداران شد و همین موضوع آن‌ها را مصمم کرد تا در نیمه دوم دست به آب و آتش بزنند و با تغییراتی که اوسمار ایجاد کرد باعث شد تا سرخ پوشان به یک کامبک رویایی دست پیدا کنند. این بازی ۲ نیمه متفاوت داشت که در نیمه مربیان اوسمار برنده شد. خوشبین‌ترین هوادار نیز به پیروزی سرخپوشان امیدوار نبود و خود آبی پوشان اهوازی نیز از این اتفاق بهت زده بودند. خدا را شکر بردیم و صدر جدول را پس گرفتیم. به نظرم استقلال وقتی توانایی ارائه بازی جذاب و هجومی ندارد اشتباهاتش را گردن زمین زمان نندازد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار امروز سرخپوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: بازی مقابل شمس آذر قزوین غیرقابل پیش‌بینی است و با توجه به اینکه بازی در قزوین برگزار می‌شود کار برای پرسپولیس سخت خواهد بود. هفته‌های غیرقابل پیش‌بینی را سپری می‌کنیم و امیدوارم هواداران در قزوین نیز از شاگردان اوسمار حمایت کنند. روی کاغذ پرسپولیس کار دشواری خواهد داشت، اما با وجود انگیزه و روحیه‌ای که در اردوی سرخپوشان وجود دارد باعث می‌شود که آن‌ها با صلابت بازی کنند و نتیجه لازم را به خانه بیاورند.
برترین‌ تیم‌های آسیا هم در این شرایط جلودار پرسپولیس نخواهند بود

انتظاری با بیان اینکه برد مقابل شمس آذر ۹۹ درصد قهرمانی را مهیا می‌کند، عنوان کرد: تنها بازی خارج از خانه پرسپولیس در لیگ برتر مقابل شاگردان دقیقی خواهد بود و اگر از این مانع با موفقیت بگذریم از نظر من ۹۹ درصد مسیر قهرمانی را طی کرده‌ایم. بازیکنان پرسپولیس نماد صبر هستند و از اینکه به آن‌ها باور داشتم و مطمئن بودم صدر جدول را از آن خود می‌کنند خوشحال هستم. شمس آذر یک تیم هجومی با تفکرات یک مربی جوان و کار بلد است که همین موضوع می‌تواند کار را سخت کند. به عنوان یک هوادار و یک پیشکسوت از تیم محبوبم حمایت می‌کنم تا یک افتخار دیگر که با زحمت فراوان به دست آمده به ویترین افتخارات باشگاه اضافه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲ بازی سرنوشت ساز را در پیش داریم که هر کدام در نوع خود حساس و مهم است. اگر شمس آذر را ببریم و سرنوشت به هفته پایانی برسد قطعاً شاگردان اوسمار قهرمانی را از دست نمی‌دهند و با تمام توان مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی می‌کنند چرا که در آزادی و در این شرایط حتی برترین تیم‌های آسیا هم نمی‌توانند مقابل پرسپولیس در حضور هوادارانش قد علم کنند. با این توصیف به نظر من کار قهرمانی تمام شده و باید منتظر جشن قهرمانی سرخ پوشان در آزادی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)