پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهتر است یحیی گل‌محمدی به بازیکنان جوانش بازی بدهد تا آنها تجربه کسب کنند و همین بازیکنان جوان روزی عصای دست سرمربی تیم خواهند شد.

سهراب انتظاری در کفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. دوست داشتیم که با رکورد و پیروزی جشن قهرمانی پرسپولیس را ببینیم که این اتفاق رخ نداد با این حال به بازیکنان و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر برخی مشکلات حل شود تا دیگر نگران شرایط تیم نباشیم و فقط از موفقیت‌های پر شمار پرسپولیس لذت ببریم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس الان پنج فصل است که قهرمان بی رقیب در فوتبال ایران است. باید آرامش تیمی حفظ شود تا این موفقیت‌ها تحت تاثیر قرار نگیرد. مدیریت تلاشش را برای حفظ آرامش تیم انجام دهد تا خللی در موفقیت‌های تیم به وجود نیاید.

وی در مورد عملکرد سرخپوشان برابر ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازیکنان عملکرد بدی نداشتند اما در این شرایط بهتر است یحیی گل‌محمدی کمی به بازیکنان جوانش هم بازی بدهد. به طور حتم من اگر جای گل‌محمدی بودم از این بازیکنان استفاده می‌کردم تا آنها برای مسابقات حساس پیش رو تجربه کسب کنند.

انتظاری تصریح کرد: بازیکنان خارجی که به پرسپولیس آمدند چه ثمره‌ای داشتند؟ شما کافی است به عملکرد بازیکن جوانی مانند مهدی عبدی و از طرفی یکی از مهاجمان خارجی بیاندازید. با مقایسه این ۲ خواهید فهمید که بازیکنان جوانی مانند عبدی می‌توانند برای پرسپولیس به مراتب مفیدتر از بازیکنان چند صد هزار دلاری باشند.

وی تاکید کرد: چند وقت دیگر جام حذفی را پیش رو دارم و پس از ان لیگ قهرمانان آسیا را. باید به اندازه کافی تمام بازیکنان فهرست پرسپولیس تجربه لاز را داشته باشند و در نهایت هم همین بازیکنان جوان هستند که عصای دست گل‌محمدی خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)