پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید پریرا هنوز فوتبال ایران را نمی‌شناسد و بدنش آماده نیست که نتوانسته خودش را نشان بدهد.

سهراب انتظاری، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها بعد از بازی سختی که با سپاهان انجام دادند از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند، اما ریکاوری خوبی داشتند و بازی حساب شده‌ای ارائه کردند.

وی ادامه داد: بازی با نفت مسجدسلیمان سخت بود چرا که این تیم در انتهای جدول حضور دارد و انتحاری بازی می‌کرد تا حداقل یک امتیاز در آزادی بگیرد. پرسپولیس بعد از گرفتن پنالتی توسط بیرانوند به بازی برگشت و مابقی مسابقه را در اختیار گرفت و حریف حرفی برای گفتن نداشت.

*هنوز چیزی از پریرا ندیده‌ایم

انتظاری درباره گلزنی عبدی بعد از مدت‌ها گفت: بار‌ها گفته‌ام که عبدی باید قدر موقعیت‌ها را بداند، زیرا که فرصت گلزنی کمتر برایش پیش می‌آید. به نظرم جایگاهش این نیست که فقط ۱۰ دقیقه بازی کند و باید او کاری کند تا در بازی‌ها فیکس باشد. عبدی بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد، اما او نباید در باد این گل بخوابد و باید بیشتر تلاش کند تا به حق خود برسد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد پریرا گفت: او در ۲، ۳ دیدار اخیر بازی کرده است، اما چیزی از او ندیدیم که توانایی‌اش را نشان بدهد. شاید فوتبال ایران را هنوز نمی‌شناسد و بدنش آماده نیست که نتوانسته خودش را نشان بدهد. امیدوارم در بازی‌های آینده بتواند قابلیت خود را به نمایش بگذارد.

*بیرانوند نسبت به گذشته پخته تر و با تجربه تر شده

انتظاری درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در این بازی گفت: بیرانوند از ارکان اصلی و ستون‌های پرسپولیس است. او بعد از ۲ سال حضور در اروپا تغییر محسوسی داشته و این حضور‌ در روند بازی‌اش تأثیر مثبت گذاشته و پخته‌تر شده است. بیرانوند به عنوان بزرگ‌تر تیم می‌تواند تکیه‌گاه بازیکنان دیگر باشد. تیم‌ها نمی‌توانند به راحتی به بیرانوند گل بزنند و نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ملی ما باید به داشتن چنین دروازه‌بانی به خود ببالد که گلری آماده و باتجربه در اختیار دارد. اگر تیم ما بهترین دفاع لیگ را در اختیار دارد یکی از دلایلش بیرانوند است که گل نمی‌خورد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، خاطرنشان کرد: ۹ بازی تا پایان لیگ مانده است که هر بازی حکم فینال را دارد. برد برابر سپاهان به عنوان مدعی قهرمانی در جام حذفی روحیه بازیکنان را بالا برده است و دیدیم که ۳ گل به نفت مسجدسلیمان زدیم و باز هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. باید همین روند را در بازی‌های بعدی ادامه دهیم تا حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)